Több mint két évtizedes fennállása egyik legjelentősebb mérföldkövéhez érkezik jövő év elején a Story magazin. A lap januártól külsőleg és belsőleg is felfrissülve, modernebb köntösbe bújva szolgálja ki az olvasói igényeket. A szerkesztőségi előkészületek már gőzerővel folynak, ahogy a megújulást támogató nagyszabású média- és marketingkampány tervezése is.
Nagy dobásra készül az ország legnépszerűbb sztármagazinja! Mint azt Kolossváry Balázs, a Story főszerkesztője elmondta: a hatalmas energiákat mozgósító, alapos ráncfelvarrás a piaci és az olvasói igényeket is figyelembe véve már időszerű volt. „Közös célunk, hogy a Storyt mind külső megjelenésben, mind a tartalmát tekintve felfrissítsük. Új layout, változatosabb szerkezet, vadonatúj rovatok segítenek majd terveink szerint felkelteni az olvasóink érdeklődését” – nyilatkozta Kolossváry Balázs, aki hangsúlyozta: a lap új köntösében is a hitelesség és a megbízhatóság jegyében enged majd bepillantást a legismertebb sztárok magánéletébe. A szerkesztőség a kreatív energiáit a januárra tervezett frissítésre összpontosítja, így a Story Gála megrendezését szünetelteti.
A megújulást a Geszti Péter nevével fémjelezett GRUND Kommunikációs és Kreatív Ügynökség által megvalósított kampány kíséri majd, amely során a hagyományos kommunikációs eszközök és csatornák mellett modern és innovatív elemeket is bevetnek. Emellett a Story csapata további meglepetésekkel is készül olvasói és partnerei számára – bővebb információkat azonban majd csak akkor osztanak meg a nyilvánossággal, ha időszerű lesz.