Idén már hatodik alkalommal hirdeti meg a Black Friday akciót Magyarországon az eMAG, ezúttal több mint 700 ezer termék és összesen 3,2 milliárd forintnyi kedvezmény várja az online vásárlókat november 22-én. A hűtők, tévék és játékkonzolok mellett egészen különleges termékek is lesznek az idei kínálatban, például vitorlást és repülőgépet is lehet majd jutányos áron vásárolni.
Az utóbbi években elképesztő népszerűségre tett szert itthon a Black Friday, igaz egyre kevésbé lehet beszélni egyetlen akciós napról, hiszen a különböző kereskedők eltérő időpontokban hirdetik meg a kedvezményeket és akad közöttük olyan is, ami nem egy napra, hanem egy egész hétre viszi le az árakat. Az eMAG idén november 22-én tartja a Black Friday akcióját, ahogyan az a cég mai sajtótájékoztatóján kiderült.
Catalin Dit, a társaság hazai vezetője elmondta, hogy ezúttal is további növekedésre és természetesen rekordokra számítanak. A célcsoport egyébként meglehetősen nagy, 3,9 millió magyar vásárolt már valaha interneten, a Black Friday ismertsége pedig általánosnak tekinthető, hiszen míg 2015-ben még csak az érintettek 54 százaléka hallott róla, addig most már 90 százalék tud a kedvezményes napról.
Az idén 700 ezer termék lesz majd elérhető akciós áron, összesen 3,2 milliárd forintnyi kedvezményt kínál az eMAG a hazai fogyasztóknak. A társaság vezetője jelezte, hogy 1,8 millió egyedi látogatóval és 3 milliónál is több látogatással számolnak ebben az évben. A tavalyi 6,8 milliárd forintos forgalomhoz képest is további tíz százalékos bővülést várnak. Catalin Dit ugyanakkor beszámolt arról is, hogy tudnának ennél gyorsabb fejlődést is felmutatni, azonban a rendelkezésre álló szállítási kapacitás nem teszi lehetővé, hogy még intenzívebben nőjenek.
Az akció keretében többek között 20 ezernél több tévé, 20 ezer okostelefon, 6500 lpatop, közel 5000 hűtőgép, 4500 mosógép és közel 300 ezer divattermék lesz elérhető. Ahogyan az elmúlt években megszokhattuk, lesznek egészen különleges, az eMAG-nál máskor nem elérhető termékek és szolgáltatások is a kínálatban. Így például Volvo, Opel és Lada autókat lehet majd venni, utazási csomagok lesznek elérhetők, gyémánt ékszerek, de vitorlás yacht és kisrepülégép is szerepel majd a kedvezményes ajánlatok között.
Az Extreme Digitallal való fúzió kapcsán Catalin Dit elmondta, hogy a másik cégnek vannak olyan kompetenciáik, ami náluk hiányzik, így például van offline jelenlétük is. Emellett nagyon erős csapattal dolgoznak, vagyis elég egyszerű következtetés volt, hogy jobb lesz a jövőben, ha a két cég összefog. „Ez a két legnagyobb vállalkozás a hazai e-kereskedelmi piacon, és a kombinációjuk lehetővé teszi, hogy a műszaki cikkek teljes piacán a legnagyobb szereplők legyünk. Jelenleg 600-nál több dolgozó van a két társaságnál, de a következő 2-3 évben valószínűleg megduplázzuk ezt a számot. Szeretnénk megtartani a mostani csapatot és még több embert munkába állítani. Az egyesítés egyik célja az is, hogy még gyorsabb legyen a növekedés is és hiszek benne, hogy sikerülni fog” – közölte Catalin Dit. Erre az évre 70-80 milliárd forintos összesített forgalommal számolnak – tette hozzá a fúzió után az új cégben kereskedelmi igazgatói posztot betöltő Catalin Dit.