- Hirdetés -

A Rakutennel jön a Barça filmsorozata

|

A Rakuten, Inc., az FC Barcelona és a Rakuten TV közösen indította el a Matchday – Inside FC Barcelona című tévés dokumentumfilm sorozatot, mely a Klub 2018-2019-es szezonját dolgozza fel, megmutatva, hogy a Barça miért “több mint egy csapat”.

A Matchday – Inside FC Barcelonát a csapat saját produkciós cége, a Barça Studios gyártotta a Kosmos Studios és a Rakuten, Inc. közreműködésével, a Rakuten H Collective Studio és a Producciones del Barrio hozzájárulásával.

Az FC Barcelonával már 2017 óta nemzetközi partnerkapcsolatot ápoló Rakuten különleges státuszának köszönhetően képes közvetíteni a doku-sorozatot a rajongóknak, szerte a világon.

A sorozat nyolc epizódból áll, és végig követi a Klubot és játékosait a 2018-2019-es szezon legfontosabb állomásain. Ezzel új fényt vet az egyik legkedveltebb futballcsapat, a Barça kultúrájára és filozófiájára. A széria kendőzetlenül nyújt betekintést a Klub és a játékosok

életébe: láthatjuk, milyen volt számukra a győzelem okozta eufória, és hogyan próbáltak talpra állni a vereségek után.

A Matchday a játékosok pályán kívül töltött, magánéleti pillanatait is bemutatja. A nézők beleshetnek például Luis Suárez barbecue partijába Leo Messivel és Jordi Albaval; Gerard Piqué családjával töltött pillanataiba; Marc-André ter Stegen új otthonának terveibe; és Ivan Rakitic főzőtudományát is megcsodálhatják.

A Matchday az FC Barcelona múlt szezonbeli meccseinek legikonikusabb jeleneteit is bemutatja. A mérföldkövekről pedig nem más, mint a kritikusok által elismert színész, John Malkovich mesél, úgy mint az „El Clásico” mérkőzés a rivális Real Madrid ellen, ami a világ egyik legnézettebb sporteseménye. Két epizód mutatja be, hogy a játékosok miként készülnek fel az El Clásico-ra, hogyan kezelik a nyomást, és a 90 perces játékidőt.

A sorozatban olyan magánemberek is megszólalnak, akik személyes tapasztalataik révén a Barça részévé váltak: Rafa, a tűzoltó, aki annak ellenére, hogy elvesztette látását egy robbanás során, továbbra is ellátogat a Camp Nou-ba, amikor a csapat játszik, és Andrey, egy orosz rajongó, aki követi az FC Barcelona-t, bárhová is mennek.

A Matchday a Rakuten TV-n debütált Európában, november 29-én. Majd a japán premiert követően világszerte elérhetővé válik.

Azokat a rajongókat, akik a focimeccsek és a dokumentumfilm-sorozat után még többet szeretnének tudni kedvenc játékosaikról, a Rakuten Viber rendszeres exkluzív kulisszák mögötti tartalmakkal várja. A több, mint kétmillió felhasználóval rendelkező csatorna friss hírekkel, közleményekkel, kvízekkel és videókkal kedveskedik az FC Barcelona szurkolóinak. A klubbal való kommunikáción felül a Rakuten Viber továbbá egy góltippelős játékkal, egy „Meccs embere” chatbottal és megannyi megfizethetetlen nyereménnyel készül.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...