Az idei CSR Hungary Díj nyertesei között van a K&H, az Aldi, a L’oréal és a Rossmann is.
Idén 2019. dember 06-án, pénteken, Budapesten, a Hotel Hungaria City Centerben volt a Magyar Üzleti Felelősség Díj, a CSR Hungary Díj 12. ünnepélyes Díjátadója. Teltházas rendezvényen adták át az idei év legjobbijainak a a Magyar Üzleti Felelősség Díjait, a CSR Hungary Díjakat.
Cégek, szervezetek pályázhattak idén is az önkéntes, 2 éves védjegyhasználati programmal járó Díjra. 2019-ben 22 pályázati anyag nyerte el a CSR Hungary Díj védjegy használatának jogát.
„Minden tiszteletet megérdemelnek azok a vállalatok, amelyek komolyan veszik és lelkesen végzik ezt a tevékenységet. A CSR Hungary elismeréseként 12 éve jutalmazzuk a legjobbakat, és már csaknem 250 vállalkozás pályázott önkéntes védjegyhasználati programunk keretében. Nem csak más kudarcából, hanem más sikeréből is tanulhatunk és ösztönözhet a jobbra.”– szögezte le Takács Júlia a CSR Hungary ügyvezető igazgatója, a Magyar Üzleti Felelősség Díj, a CSR Hungary Díj alapítója.
Egyre inkább prevenciós és kontroll szerepet tölt be a CSR a világban. A vállalatoknak a hosszú távú működés szempontjából érdeke ez a tevékenység, mivel a hiánya növekvő kockázatokat rejt magában.
CSR Hungary díjazottak 2019-ben:
Felelős és fenntartható vállalatért kategória: K&H Csoport
Közös ügyek – Közös felelősségek kategória:
ALDI Magyarország Élelmiszer Bt.
(Minden vízcsepp számít)
Bonduelle Central Europe Kft.
(Kapcsolat a várossal projekt)
Hungaropharma Zrt.
(Mé́rfö̈ldkö̈vek edukációs projekt)
Knorr-Bremse Rail Systems Budapest
(Lokális gondolkodás projekt)
L’Oréal Magyarország Kft.
(A nőkért és a tudományért magyar ösztöndíj)
Mapei Kft.
(Építőipari szakma népszerűsítése)
MVM Zrt.
(Élménynap projekt)
NI Hungary Kft.
(Élen a STEM /Tudomány, technológia, matematika/ népszerűsítésében)
Poli-Farbe Vegyipari Kft.
(Fogyatékkal élő, alkotó embereket bemutató rendhagyó esélyegyenlőségi kampánya
Szerencsejáték Zrt.
(Társadalmi beilleszkedést támogató program)
Tesco-Global Áruházak Zrt.
(Élelmiszermentő program)
Tungsram Group
(A jövő tehetségei program)
UniCredit Bank Hungary Zrt.
(Lépj velünk! projekt)
Junior kategória
Dreher Sörgyárak Zrt. & Starski / PPH Media
(Ésszel iszom / Badily, interaktív drámapedagógiai program)
Felelős együttműködés
ALDI Magyarország Élelmiszer Bt.
(Rajongunk a méhecskékért)
Rossmann Magyarország Kft.
(Tegyünk együtt a gyermekekért!)
Tesco-Global Áruházak Zrt.
(Little helps plan-Segítsük a helyi közösségeket!)
Belső CSR megoldások
Egis Gyógyszergyár Zrt.
(Környezet- és az egészségtudatosság – tematikus hónapok)
L’Oréal Magyarország Kft.
(Belső CSR megoldások a L’Oréalnál)
PEMÜ Műanyagipari Zrt.
(Alkotói közösséget építünk munkatársainkkal)
Tungsram Group
(FiTungsram- sport, egészség, lelki egyensúly)
Különdíjat adott át Hermann Zsuzsanna, a Trade Magazin főszerkesztője a következő cégeknek:
ALDI Magyarország Élelmiszer Bt.
K&H Csoport
L’Oréal Magyarország Kft.
Rossmann Magyarország Kft.