- Hirdetés -

Újítaniuk kell a vendéglátósoknak is

|

Az Y generációhoz tartozó fiatalok 73 százaléka többet költene fenntartható megoldásokra a higiénia terén is. A vendéglátó és szállodaipari szolgáltatók versenyképessége a fenntartható, „zöld” higiéniai megoldásokon is múlik.

Kutatások szerint a most munkába álló huszonévesek eltérő elképzelésekkel és elvárásokkal rendelkeznek nem csak a munkahelyük kiválasztásakor – amely esetben szintén a fenntarthatóságot szem előtt tartó cégeket preferálják – hanem a higiéniát illetően is. A Nielsen piackutató adatai szerint e generáció 73 százaléka hajlandó lenne többet fizetni a fenntartható árukért és szolgáltatásokért ezen a területen is. A fenntarthatóság üzenete a versenyképesség megőrzésének egyik faktora lehet a fiatal generáció tagjait kiszolgáló vállalkozások számára is.

Több kutatás is hangsúlyozza, hogy mennyire fontos szempontként fogalmazódik meg az egészséges táplálkozás, társadalmi felelősségvállalás és fenntarthatóság az egyre nagyobb vásárlóerővel rendelkező millenniumi generáció vásárlási döntéseiben. Olyan termékeket és szolgáltatásokat keresnek, amelyek teljesítik a fenntarthatósági irányelveket, például az erőforrások felelősségteljes felhasználása terén, a „tervezés, csökkentés, újrafelhasználás és újrahasznosítás” elvet. Ahhoz, hogy egy cég meg tudjon felelni ezeknek, a teljes ellátási láncában át kell gondolni a termékek tervezésének és gyártásának folyamatát. Ez igaz a professzionális higiénia területére is.

Versenyképesség: fenntarthatóságot szem előtt tartó partnereken is múlik

Ha a higiéniai termékek végfelhasználóinak teljes körét nézzük, a felmérés szerint 66 százalékuk szintén hajlandó lenne többet áldozni fenntarthatóbb árucikkekre és szolgáltatásokra1, amelyek például kevesebb energia, víz felhasználásával, illetve káros vegyi anyag felhasználása nélkül készülnek, egyben érvényesítik az újrafelhasználás szempontját is. A legtöbb vendéglátóegységben, étteremben, hotelben vagy akár stadionokban, közintézményekben és persze a munkahelyeken, irodákban nagy mennyiségben használnak különböző professzionális higiéniai termékeket a tisztítószerektől, a mellékhelyiségekben található kézmosószereken és papíradagoló kézhigiéniai eszközökön keresztül. Hosszabb távon a versenyképesség megőrzésének egyik feltétele is lehet, hogy a professzionális higiénia területén is olyan partnerrel dolgozzon egy vállalat, amely a fenntarthatóságban is élen jár.

Papírtakarékos szalvétaadagoló, zsugorodó folyékony szappan flakon és szalmából készülő papírzsebkendő

A mérsékelt fogyasztást elősegítő szalvéta adagoló, takarékos kéztörlőpapír adagoló, vagy a kevesebb hulladékot termelő, használat közben összezsugorodó folyékony szappan flakon; csak néhány olyan példa, ahol a higiéniai termékek fenntarthatóság terén jól teljesíthetnek.

Az Essity, a TORK gyártója, – a professzionális higiéniai termékek globális piacának vezetőjeként – olyan megoldásokat dolgoz ki és alkalmaz, amelyek hatékonyabban használják fel az erőforrásokat és fenntartható nyersanyagforrásokra támaszkodnak a gyártás során is, mégsem hiányzik belőlük a minőség és praktikum.

Ilyen zöld és egyben a versenyképességet növelő, költségtakarékos megoldást nyújt a vendéglátó és szállodaipari szolgáltató partnerek számára a papírfelhasználást akár 40 százalékkal mérséklő Tork SmartOne toalettpapír rendszer, az akár 25 százalékos megtakarítást lehetővé tevő Tork Xpressnap szalvétaadagoló, vagy az ipari tisztítás során az oldószerigényt 40 százalékkal csökkentő excelCLEAN tisztítókendő. Emellett a cég kiemelt innovációját jelentik a szalmából készült rost felhasználásával készülő papírtörlők, papírzsebkendők is.

A fenntartható forrásból származó nyersanyagok kiegészítve a hatékony erőforrás-felhasználással jelentősen hozzájárulnak mind a gyártó cégek, mind a kereskedelmi szolgáltató partnerek, illetve a környezettudatos vásárlók ökológiai lábnyomának csökkentéséhez.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...