A Hell Energy egy év alatt 80 százalékkal növelte az eladásait Indiában. A szakértők 2024-ig 10 százalékos emelkedésre számítanak az indiai energiaital-piacon, ami további lökést adhat ebben a régióban a Hellnek.
A Hell Energy a hazai sikerek mellett ma már a nemzetközi színtéren is megkerülhetetlen szereplő. A több országban is rekordgyorsasággal piacvezetővé vált energiaital márka 5 kontinens több mint 50 országában van jelen. A dél-indiai piacra 2018-ban lépett be, ám máris 80 százalékos értékesítési növekedést produkált. A siker a minőség mellett a kedvező árnak és a jól felépített disztribúciónak köszönhető. Indiában ennek a termékkategóriának a legfőbb célcsoportját a fiatal felnőttek, a 18 és 28 év közöttiek adják, akik olyan élethelyzetekben választják a terméket, amikor szükségük van a plusz energiára. A funkcionális ital az egyik leggyorsabban növekvő szegmens Indiában, a szakértői becslések szerint közel 10 százalékos növekedésre lehet számítani a következő években ezen a piacon.