Folyamatos újítások, dizájnváltások és a környezetvédelem állt a nagyobb hazai márkák fókuszában 2019-ben. A Marketing&Media magazin az idei év hazai márkaeseményeiből szemezgetett.
Megújult a Westend
Jelentősen átalakul az idén 20. születésnapját ünneplő bevásárlóközpont. Az évente több mint 20 millió látogatót fogadó pláza új arculattal, valamint számos új szolgáltatással és üzlettel várja a vásárlókat, maximálisan kihasználva a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket. A Westendben több mint 400 üzlet található, és a tulajdonosok célja, hogy a bevásárlóközpont egy innovatív, személyre szabott és digitális megoldásokkal működő élményközponttá váljon, ahol az élményt a vásárlás korlátlan lehetősége, módja és körülményei biztosítják. A logó mellett megújult a Westend tájékoztató rendszere is, ahol szintén a digitális felületek kerültek előtérbe.
Új branddel a Nestlé
Szeptembertől Magyarországon is elérhetővé váltak a Nestlé Starbucks at Home kávék. Minden új terméknek a Starbucksokból jól ismert magas minőségű, felelős eljárások alkalmazásával termesztett, etikus kereskedelemből származó 100 százalékban arabica kávé az alapja.
A különböző fajtájú kávék elkészítésében azonban van különbség, hiszen másfajta pörkölési technikával más-más aromát, testességet, ízt lehet belőlük kihozni. A kávébabok pörkölésében a márka eddigi kínálatához hasonlóan ebben a termékcsaládban is három profi lt különböztet meg: a világos, a közepes és a sötét pörkölést.
Fittebb lett a Pöttyös
A klasszikus Túró Rudi évtizedek óta megszokott, harmonikus ízélményét kínálja a Fitt Pöttyös család tavasszal megjelent tagja, immár harminc százalékkal csökkentett cukortartalommal, édesítőszer-mentesen. Az új Túró Rudi elsősorban azokat célozza, akiknek a klasszikus ízvilág mellett az is számít, hogy a nassolás során az egészségesebb alternatívát válasszák.
A Túró Rudi két évvel ezelőtt bevezetett új generációs fitt verziói azoknak is édes kényeztetést ígérnek, akik nassoláskor is odafi gyelnek a cukortartalomra. A formabontó, joghurtos bevonatos termékek után született meg a legújabb, a klasszikus Pöttyös fi ttebb testvére, az étbevonós Fitt Pöttyös, így az önfegyelem bajnokainak sem kell lemondaniuk a jól ismert Túró Rudi-ízélményről.
Fenntarthatósági fókusz az Aldinál
Lebomló zacskók, többször használatos zöldségeszsákok, szilikonfedelek a tejtermékekre, több e-töltő – az Aldi Magyarország folytatja környezetvédelmi törekvéseit, és számos innovatív lépést tesz a fenntarthatóság érdekében. Az áruházlánc Mellőzni. Újrafelhasználni. Újrahasznosítani szlogen alatt futó programjának során 2025-re saját márkás termékei esetén száz százalékban újrahasznosítható csomagolóanyagot fog használni, illetve 2025-ig 15 százalékkal csökkenti csomagolóanyag-felhasználását.
A műanyagok használatát visszaszorító stratégia részeként az Aldi Magyarországon 2019-ben kivezetett a kínálatából számos egyszer használatos műanyag terméket, többek között evőeszközöket, poharakat, tányérokat és szívószálakat.
Baross Gábor
További izgalmas hazai márkasztorikat olvashat a Marketing&Media magazin legújabb számában, ami már a Digitalstandnál is elérhető.