- Hirdetés -

A TV2 nyerte a karácsony hetét

|

A Reszkessetek betörők nagyon jól teljesített idén is, főleg a 18-49 évesek körében. Nemcsak a TV2, hanem a Mozi+ is profitált a kevines film magas nézőszámából.

Múlt héten olyat tett a két legnézettebb kereskedelmi csatorna, amit év közben nem, vagy maximum csak hétvégén szoktak: filmeket adtak a főműsoridőben. Ebből következően pedig arról szólt a karácsony hete, hogy melyikük tud a nézők számára vonzóbb filmeket kínálni. Ezt pedig összességében a TV2 nyerte.

A 18-49 éveseknél és főműsoridőben – ami azért az RTL Klubnak jobban fekszik – 11,1 százalékos közönségaránnyal zárta a TV2 az elmúlt hetet. Ezzel párhuzamosan az RTL Klub 10,8 százalékos share-t produkált. Mindezt úgy hozta össze a TV2, hogy ennél a célcsoportnál csak két estét nyertek, a keddet és a szerdát. Pénteken egál volt az eredmény a két televízió között (9,2-9,2%), a többi este pedig az RTL Klub volt a nézettebb.

A TV2 annak köszönhetően nyerte a hetet, hogy december 24-én és 25-én nagyon erős estét zártak, hiszen 18,3 százalékos, illetve 16,8 százalékos share-t hoztak össze. Ezt pedig nagyban köszönhetik a Reszkessetek betörők első két részének, amiből karácsonyi kultuszfilm vált.

Említést érdemel még, hogy a heti nézettségi versenyben a két piacvezetőtől alig marad le a Mozi+. A filmcsatorna 8,8 százalékos közönségarányt ért el.

A csatornacsoportok terén azonban ettől függetlenül is az RTL Magyarország végezett az élen (legalábbis a 18-49 éveseknél és főműsoridőben), miután 30,9 százalékos share-t produkáltak a csatornáik. A TV2 Csoport 23,4 százalékos közönségarányt hozott össze.

52. hét / 51. hét / 50. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 10,8% / 16,3% / 16,9%
TV2 – 11,1% / 6,9% / 7,5%

A nézettségi toplista másként nézett ki a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál. A 18-49 éveseknél a hét két legnézettebb műsora a Reszkessetek betörők (335 ezer néző) és a Reszkessetek betörők 2. volt (327 ezer néző). Mindkét film 20,9 százalékos share-t ért el.

A 18-49 éveseknél az RTL Klub legnézettebb műsora a december 25-i RTL Híradó volt, ami 250 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A teljes lakosságos toplistát az RTL Híradó vezeti, de nem a december 25-i, hanem a vasárnap esti adással és 801 ezres nézőszámmal. Érdekes módon a teljes lakosságnál nem a Kevin filmek, hanem a Tények és a Tények Plusz volt a legnézettebb TV2-s műsor, utánuk következik a két Reszkessetek betörők film 705 ezer és 662 ezer nézővel.

A Reszkessetek betörők harmadik részét már kevésbé kedvelték a nézők. A karácsony második napján sugárzott film a 18-49 éveseknél 192 ezer nézőt, a teljes lakosságnál 463 ezer nézőt vonzott és nem került be a műsoros top 10-be.

Viszont a Reszkessetek betörők 2. kétszer is szerepel a tíz legnézettebb műsor között, ugyanis a Mozi+-os vasárnapi ismétlése is egész jó nézettséget (197 ezer néző) hozott a 18-49 éveseknél.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2019_52het1849
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2019_52hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...