- Hirdetés -

307 nyertes estével vitte az RTL 2019-et is (x)

|

Piacvezetőként kezdte és zárta is a 2019-es esztendőt az RTL Magyarország. A tavalyi év összesített eredményei megkérdőjelezhetetlenek, csatorna és csoportszinten is. (x)

A kereskedelmileg kiemelt célcsoportban – újabb lineáris csatornák indítása nélkül – főműsoridőben az RTL Magyarország 8 csatornája a piacvezető, a konkurens 14 csatornájával szemben (főműsoridő: RTL Magyarország: 27,5% SHR; TV2 Csoport: 24,7% SHR).

Az RTL Klub, mint zászlóshajó, kiemelkedő előnnyel vezette a versenyt a tavalyi évben: a kereskedelmileg fontos korcsoportban (18-49), főműsoridőben 14,4 %-os, átlagos közönségarányt ért el (TV2: 10,6 % SHR). A főműsoridőben, kiemelt korcsoportban a megnyert esték számát tekintve, az eredmények önmagukért beszélnek: RTL Klub – 307 (84%), TV2 – 53 (15%).

A magyar televíziónézők többsége 2019-ben is az RTL Híradóját választotta, a 18-49 évesek között, átlag 18,4% SHR produkálva (TV2: 13,4% SHR átlag ugyanebben az idősávban), miközben a Fókusz, az ország kedvenc infotainment magazinja is megőrizte vezető helyét, a kiemelt kereskedelmi korcsoportban átlagosan 16,6%-os közönségarányával.

Magyarország legnézettebb műsora 2019-ben az RTL Klubon futó X-Faktor tehetségkutató 4. epizódja lett, amely 18-49 évesek között 39,6%-os közönségarányt ért el, miközben a teljes lakosságot tekintve több mint 1,4 millióan nézték az adást.

Egy erős tavaszi és kemény őszi versenyben is tovább tudott az RTL Klub erősödni, olyan saját gyártású sikereksorozatoknak köszönhetően, mint A mi kis falunk 4. évada (18-49-es korcsoportban, átlag 27,4% SHR), és a vadonatúj napi sorozat, a Drága örökösök két évada (18-49-es korcsoportban, átlag 19,3% SHR).

2019-ben az ország legnépszerűbb gasztro-realityje is újra villantott: A Konyhafőnök VIP (főműsoridőben, 18-49-es korcsoportban), átlag 18,2% SHR eredményével a legsikeresebb évadát zárta decemberben.

2019-ben olyan közönségsikert arató és nagy visszhangot keltő műsorok kerültek még képernyőre, mint az Isten veled, Magyarország!, a Cápák között, valamint a Nyerő Páros harmadik évada.

A lineáris adatok mellett a digitális fogyasztási szokásoknak köszönhetően tovább erősödtek az RTL Magyarország eredményei. Az ősz egyik slágere a Love Island párkereső show volt, mely az RTL Most platformokon mérföldkőnek mondható nézettségi eredményeket ért el (közel 2,8 millió video indítás), de az abszolút nyertes – digitálisan is – az X-Faktor közel 3,2 millió videó indítással.

A RTL Most, a tavalyi évben összesen 101 millió video indítást generált, az X-Faktor mellett, a legnézettebb tartalmak között A mi kis falunk, Drága örökösök, A Konyhafőnök VIP epizódjai szerepelnek. Ez az előző évhez képest ez 66%-al több videóindítást jelent.

Az októberben bevezetett RTL Most+ prémium szolgáltatás az év végére a kábelszolgáltatók előfizetőinek igen jelentős részénél már elérhető. Megállapodás született a Telenorral, a PR-Telecommal, a Vodafone-UPC-vel, a UPC Direct-tel, a Tarr Kft., a Kapos-NET és a Sághy-Sat szolgáltatókkal. A teljesen megújult rtl.hu oldal pedig tovább erősíti a csatornacsoport online és digitális jelenlétét. (x)

Forrás: Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, főműsoridő: 19:00-22:59; illetve gStream Analitika//gRating

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...