Több mint 3 millió egyedi látogatójával piacvezető szerepet töltött be a Nosalty az ünnepi időszakban is. A családi főzés és konyhai készülődés legfontosabb hónapjában a Central Médiacsoporthoz tartozó receptoldal szolgált elsődleges forrásként, ha valaki gasztronómiai tartalmak iránt érdeklődött.
„Az ünnepi időszak mindig izgalmas számunkra, idén is új csúcsokat állítottunk fel. A decemberi, 3.127.784 egyedi látogató, illetve a karácsonyi készülődés hajrájában december 23-án, egy nap alatt elért majdnem 700.000 felhasználó is új rekord, amivel a teljes hazai weboldal-olvasottsági statisztikában az 5. helyet foglaltuk el” – mondta Krankovics Béla, a Central életmód portfóliójának digitális lapigazgatója.
Az év utolsó hónapjában a több mint 3 millió látogató a Digitális Közönségmérési Tanács adatai alapján összesen 42 millió oldalletöltést generált az oldalon, az érdeklődők pedig 7,5 évnyi receptvideót néztek meg. A kereséseket továbbra is a klasszikus karácsonyi fogások dominálták: több mint 1 millió alkalommal kerestek rá mézeskalács-receptre, 655 ezerszer mélyedtek el a bejglikészítés rejtelmeiben, és több mint 308 ezer esetben voltak kíváncsiak a töltöttkáposzta készítésének trükkjeire az olvasók.
Ebben a kiemelt időszakban – ugyanúgy, mint a mindennapokban – a receptek mellett a szerkesztőség által előállított gasztromagazin cikkei is rendkívül olvasottnak bizonyultak. A karácsonyi időszakban hatalmas kedvencek voltak a tematikus receptválogatások, ezek közül a salátákat és a töltött húsokat keresték legtöbben a felhasználók. Emellett a különböző tippek-trükkök is sokaknak segítettek, a bevásárlástól kezdve a sütésen-főzésen át a karácsonyi asztal dekorálásáig. Szilveszterre is készült a Nosalty különlegességekkel, a „Nagyiprojekt” folytatásában Papadimitriu Athina főzött az oldal látogatóinak.