- Hirdetés -

Ütős újdonságok jönnek a szépségpiacon

|

2020 a szépségipar egyik legemlékezetesebb és legizgalmasabb éve lesz – derül ki a FOREO éves trend riportjából. Technológiai újítások, hiper-perszonalizált termékek és sokkoló megoldások várhatók a piacon a stockholmi intézet szerint: ASMR-alapú bőrápolás, kannabisszal dúsított termékek, skandináv ihletésű arcápolási rutin, termo-alapú tisztítás és bőrfitnesz. Hamarosan mindegyikkel találkozhatunk!

1. Hódít az N-Beauty

A Kínából indult C-Beauty, a koreai K-Beauty és a Japánból származó J-Beauty hullámok után új szépségrend előretörése várható, amely nem más, mint az N-Beauty, azaz az északi stílusú bőrápolás. A skandináv vonal az egyszerű és természet közeli szépségápolást hirdeti az egészségtől kicsattanó kinézetért, amelyért a világ legboldogabb emberei már régóta rajonganak. A minimalista bőrápolás egyre növekvő, a 10 lépéses, fáradtságos bőrápolási procedúrák viszont egyre csökkenő népszerűsége mind hozzájárulnak az új N-Beauty trend sikeréhez. Mindeközben a bőrgyógyászok is a bőrápolási termékek ésszerű mennyiségét javasolják, megfelelően előkészített bőrtisztítással és természetes, tápanyagokban gazdag összetevők használatával.

2. Hőalapú arctisztítás

Azzal, hogy a FOREO 2013-ban bemutatta első LUNA arctisztító készülékét, örökre megváltoztatta milliók arctisztítási rutinját. 2020-ban az arctisztító trendek új szintre lépnek és belép a hőalapú, más néven termo-technológia, olyan ideális tisztítási feltételeket teremtve, amelyeket manuálisan nehéz lenne elérni. A meleg fellazítja a pórusok mélyéről a szennyeződéseket és a faggyút, miközben kiszorítja a piszkot és az olajokat. A hőalapú arctisztítás az egyik legfelkapottabb trend lesz ebben az évben.

3. CBD szépség

Míg a kannabisz a világ legtöbb országában illegális kábítószer, a CBD-t (kannabidiol), vagyis a kannabisz növényből kinyert, nem-toxikus hatóanyagát rendkívül sok formában, legális keretek között használják. A CBD felhasználása körüli viták közepette óriási figyelmet kapott a szépségiparban tapasztalt sikere. “Ez a szuper-összetevő egyaránt használható fájdalomcsillapításra, stimulálásra, nyugtatásra, élénkítésre, hidratálásra, vagy éppen a bőr táplálására. Talán nincs is más olyan hatóanyag, amely ennyire széleskörűen segíthet a külső-belső egyensúly megtalálásában” – mondja a CBD-ről Lisa Payne, a Stylus trendelemző cég szépség szerkesztője. A kender növény kivonata 2020-ban tovább hódít, a CBD alapú szépségápolási termékek piacának értéke 2029-re elérheti a 25 milliárd US dollárt.

4. App-vezérelt, személyre szabott bőrkezelések

Az emberi bőr, mint a legnagyobb szerv, kiemelkedő figyelmet és személyre szabott ápolást igényel, a perszonalizált kezelések területén is számos újítás várható az évben. Az applikáció vezérelt szépségápolási eszközök, mint az UFO okos-maszk, vagy a LUNA mini 3 arctisztító soha nem tapasztalt, otthoni-luxus élménnyel ajándékozzák meg használóikat. A jövőben az innováció az otthonunkba költözik: ezekkel a eszközökkel az életmódunknak és saját igényeinknek megfelelő bőrkezeléseket alakíthatunk ki okostelefonunk segítségével, otthoni környezetben.

5. Szkvalénnal a környezet káros hatásai ellen

A bőrünknek ártó környezetszennyezés és a stressz ellen az egyik leghatásosabb fegyver 2020-ban a szkvalén lesz. A szkvalén az emberi bőrsejtek által termelt egyik leggyakoribb olaj számtalan termékben tűnik fel, köszönhetően annak a képességének, hogy könnyen, mégis rendkívül hatásosan hidratál, valamint megóvja a bőrt a káros szabad-gyököktől. Hagyományosan a cápamáj-olajból előállított szkvalént ma már a kozmetikai ipar is fenntartható növényi eredetű forrásokból nyeri, például olajbogyóból, vagy rizskorpából.

6. ASMR a bőrápolásban

Az ASMR jelenség idén a bőrápolási területét is meghódítja, teljes mentális ellazulást ígérve.

Az ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response – önálló érzéki-idegi válasz) a pszichológusok definiálása szerint egy jóleső agyi érzet, gyakran a fejbőr és a gerinc körüli bizsergéssel társulva. Legtöbbször bizonyos hangok váltják ki, például a suttogás, vagy ismétlődő enyhe zajok, mint körömdobolás. A közelmúltban számos érdekes felhasználási területen bukkant fel: az amerikai Moxy Hotel ASRM típusú audió esti meséket készített, amelyet a rosszul alvó vendégek kérhetnek lejátszásra, elalvás előtt. Billie Eilish amerikai énekesnőt különleges, suttogó hangja miatt ASMR ikonnak kiáltották ki. A jelenség begyűrűzik a szépségiparba is: a YouTube-on már számos felvétel felbukkan, ahol ASMR típusú bőrápolási videókat élvezhetünk: Karuna Saturi ASMR sztár ebben a videóban egy FOREO készülék T-Sonic pulzálásának eufórikus hatását érzékelteti agyon és bőrön.

7. Fitnesz a bőrnek

Olyan hírességek, mint Kim Kardashian és J-LO már régóta esküsznek mikroáramos arckezelésekre. A mikroáram úgy hat a bőrre, mint egy kiadós edzés a testünkre, mivel stimulálja és feszesíti az arcizmokat. Az otthoni használatra kifejlesztett készülékeknek köszönhetően a szépség fanoknak ma már nem kell több tízezer forintot a szépségszalonokban hagyniuk, helyette elég egyszer beruházni egy kis készülékre. 2020-ban számos ilyen kompakt, mikroáramú termék bukkan majd fel a piacon, amelyek nemcsak biztonságosak, de személyre szabhatóak is lesznek.

Dalia Fernandez, a FOREO Intézet termékfejlesztési igazgatója szerint 2020-ban a szépségipar egy új korszakba lép, amely számos változást hoz: „A technológia egyre gyorsabb fejlődésével párhuzamos a szépségipar evolúciója is, nem beszélve arról, hogy a vásárlók is jóval tudatosabbak. Keresik a leghatásosabb, a legeredményesebb, és a legkényelmesebb megoldásokat. Ennek köszönhetően került be a FOREO a 10 legkeresettebb szépség brand közé, 2019-ben. 9 kozmetikai márka között, egyedüli skin-tech brandként világos számunkra, hogy az idők változnak és az emberek nemcsak a hétköznapi kozmetikai termékekre, hanem komolyabb bőrápolási megoldásokra is vágynak.

“A trendek, amelyek 2020-ban a beszélgetésekben és a social media oldalakon dominálnak majd, a technológiai innovációk izgalmas keverékei lesznek, meglepő, új összetevőkkel és érdekes, néha furcsa megoldásokkal. Ma már nem léteznek hagyományos szépség-mércék, ennek köszönhetően ezt az ipart leginkább a vásárlók igénye és akarata formálja, amely rendkívül izgalmas időket hoz mind a márkák, mind pedig a vásárlók számára.”- tette hozzá a FOREO szakértője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...