Egy sikeres tender után egyéves kommunikációs keretszerződést kötött a FERLING PR-ügynökség és a Hauni Hungaria Gépgyártó Kft. Az egyedi gépgyártás területén a világ élvonalába tartozó pécsi nagyvállalat 2017 óta dolgozik a FERLING-gel, ezalatt az employer branding és a cég ismertsége területén is jelentős előrelépés történt.
Január közepén hirdette ki 2020-as kommunikációs tenderének győztesét a Hauni Hungaria Gépgyártó Kft. Baranya megye legnagyobb iparvállalata a részletes szakmai elemeket is tartalmazó pályázat elbírálása után a FERLING-gel való együttműködés folytatása mellett döntött az idei évre, további egy éves opcióval.
A két cég 2017 óta dolgozik együtt, amikor a Hauni úgy döntött, a korábbinál jóval intenzívebbé teszi a kommunikációs aktivitásait – elsősorban employer branding fókusszal. Ehhez pedig tapasztalt külső partnerre volt szükségük. Első lépésként teljesen új koncepciójú vizuális hirdetések jelentek meg a pécsi utcákon és a helyi médiában. A kreatívokon a Hauni üzemében használt vagy gyártott alkatrészek piktogramjai adták a hátteret, a kulcsüzeneteket pedig a cég munkatársainak arca tette hitelessé. Az azóta eltelt időszakban a külső és a belső kommunikációban is változások történtek, tavaly pedig a vállalat 25. születésnapját kísérte helyenként kifejezetten látványos programsorozat.
Az együttműködés mérhető eredményeket is hozott: a 2018-ban és 2019-ben elvégzett reprezentatív felmérések adatai alapján egyértelműen növekedett a Hauni ismertsége és a megkérdezettek nagyobb arányban kapcsoltak pozitív tulajdonságokat a céghez.
A távlati cél természetesen a Hauni évek alatt felépített hírnevének megőrzése és a cég ismertségének javítása.