A szerelem hónapjában a világ egyik piacvezető üzenetküldő alkalmazása, a Rakuten Viber bemutatja kezdeményezését, melyben igaz szerelmet ébresztő társalgásokat kíván megteremteni a világ minden táján. A kampány Bálint napján veszi kezdetét és a következő hónapokon is átível, így a csevegés során nem csak a szerelmes párok, hanem a barátok, kollégák és rokonok is megünnepelhetik a szeretetet és megoszthatják egymással az elismerést a közelgő nőnap és anyák napja apropóján is. A „Légy a Viber-Valentinom!” kezdeményezés 12 európai ország milliónyi felhasználója számára nyújt lehetőséget egyedi tervezésű, digitális képeslapok elkészítésére és kézbesítésére.
“A Rakuten Viber ebben a szeretetteljes időszakban szeretne új életet lehelni az emberek közti személyes kommunikációba, ezért kényelmes és mókás eszközökkel szolgál az első lépések megtételéhez. Bízunk benne, hogy egy képeslap elküldése vagy fogadása az alkalmi és formalitásokon túli, mélyebb beszélgetésekhez is vezethet, és közelebb hozhatja a felhasználókat egymáshoz. A személyre szabott Viber-Valentinjainknak köszönhetően (melyek kiváló nemzetközi partnereink támogatásával jöttek létre), a felhasználók megtörhetik a csendet és ledönthetik az idő és távolság okozta korlátokat a szeretet jegyében. Még ha Valentinunknak nincs is tudomása érzéseinkről, úgyis küldhetünk üzenetet, inkognitóban. Ha egy szerelmes üzenet érkezik a Viber-Valentintól, ne habozzunk válaszolni rá!” – üzeni a felhasználóknak Zarena Kancheva, a Rakuten Viber kelet-közép-európai marketing és PR vezetője.
A Viber által kínált, párbeszéddel tarkított utazás egy kvízzel kezdődik, mely során a felhasználókat a hangulatukhoz igazodó, különböző tevékenységeken átkalauzolva kiderül, szeretetre vágynak vagy inkább megosztanák azt. A legönzetlenebbek képeslapokat készíthetnek, melyek szerencsés ismeretlenek virtuális postaládáiban landolnak, biztosítva számukra a napi pozitív energiákat. Az ez alkalomra kialakított Viber extrák, kiegészítők, matricák, GIF-ek és szív alakú videók biztosítják az applikáció egyedülálló működését.
A kezdeményezés időtartama alatt a Viber célja, hogy felhasználói akár több millió virtuális képeslapot osszanak meg egymással. Az alkalmazás eközben figyelemmel kíséri a folyamatokat a különböző országokban, így átfogó képet kaphatunk arról is, melyik nemzet terjeszti leginkább a szeretetet.