Különleges évet zárt tavaly a Budapest Marriott Hotel: megújultak az ötcsillagos szálloda vendéglátóegységei, valamint a rendezvényközpontja is. Új dizájnt és koncepciót kapott a dunai panorámát kínáló DNB Budapest étterem, illetve debütált a hotel bárja, a Liz and Chain is. A belső megújuláshoz pedig a kommunikációt is új alapokra helyeznék, amire az elsőszámú, gasztronómiára specializált ügynökséget, a Socially-t kérték fel.
Tavaly áprilisban újrapozícionálta két vendéglátóegységét a Budapest Marriott Hotel, ahol megújult enteriőrrel és koncepcióval várják a vendégeket. Az ehhez kapcsolódó online kommunikációs feladatokat a Socially gasztromarketing ügynökség végzi, akinek olyan ügyfelek is megtalálhatók a portfoliójában, mint a padthai wokbar, a Zing Burger, a Wolt vagy a Vapiano.
A közös munka során a fő célkitűzések közé tartozott a social media platformok egyedi hangvételének kialakítása és folyamatos aktív jelenlét, ami átadja a két egység különböző koncepcióját. Fontos szempont idén továbbá, hogy a szálloda vendégei mellett magyar közönségre is kiemelten fókuszál a DNB Budapest étterem és a Liz and Chain bár.