- Hirdetés -

RTL-es műsorok nyerték a hetet

|

Nemcsak a műsorok terén, hanem csatornaszinten is jó hetet zárt az RTL Klub, miután növelték az előnyüket a TV2 előtt. Az RTL Klub legnézettebb műsora az Álarcos énekes, a TV2-é a Nicsak, ki vagyok? volt.

Az elmúlt néhány hétben meglehetősen szoros volt az RTL Klub és a TV2 közötti verseny a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Múlt héten azonban az RTL Klub kimozogta a TV2 szorítását és 2,1 százalékpontra növelte az előnyét. A növekvő főműsoridős differencia részben az RTL Klub erősödéséből (korábbi héthez képest fél százalékpont), részben a TV2 csökkenő esti share-jéből (mínusz 1,1 százalékpont a korábbi héthez viszonyítva) jött össze.

Az elmúlt héten hat estét az RTL Klub nyert, a szerda pedig a TV2-é volt. Bár az utóbbi is éppen csak, hiszen 14,6 százalékos közönségarányt értek el az RTL Klub 14,4 százalékával szemben.

A TV2-nek jobban fekvő célcsoportban, a 18-59 éveseknél és teljes napon is az RTL Klubé volt a hét, bár kisebb különbséggel: 10,5 százalékot értek el a TV2 10,1 százalékával szemben.

Csoportszinten, a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Magyarország végzett az élen 28,2 százalékos share-rel, a TV2 Csoport pedig ezzel párhuzamosan 27 százalékot ért el.

A nemzetközi csatornaportfóliók minden héten jót meccselnek egymással, szinte folyamatosan változik, hogy melyikük zár erősebb hetet. Az elmúlt héten a Viacomnak (5,4%) jött ki legjobban a lépés, de nem sokkal maradtak el tőlük a Sony csatornái (5,3%) és az AMC (5%).

9. hét / 8. hét / 7. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,1% / 14,6% / 14,2%
TV2 – 13% / 14,1% / 14,5%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (9. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 9,5% (9%)
Híradó – 20,3% (18,3%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,8% (17%)
Drága örökösök – 18,9% (17,6%)
Bátrak földje – 11,7% (10,3%)

TV2
Remények földje – 7,5% (7,5%)
Tények – 14,9% (14%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 14,9% (14,5%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 14% (13,2%)
Exatlon Hungary – 13,6% (15,3%)

Az RTL Klubon share-ben és nézőszámban is erősödött a Drága örökösök és a Bátrak földje. Az átlagos nézettség (18-49 évesek) terén ez azt jelenti, hogy a Drága örökösök nézőszáma 277 ezerről 298 ezerre, a Bátrak földjéé pedig 145 ezerről 168 ezerre nőtt.

Ezzel párhuzamosan a TV2-n kicsit gyengült az Exatlon. Az átlagos nézőszámuk 218 ezerről 199 ezerre csökkent. Hozták azért még így is a TV2 átlagát, de az elmúlt hetekben jobb nézettséget szokhattunk meg a műsortól.

Annak viszont örülhetnek a TV2-nél, hogy egész megerősödött a Mintaapák. A sorozat átlagos heti share-je elérte a 14 százalékot, a nézőszámuk pedig a korábbi heti 193 ezerről 202 ezerre nőtt.

A hét legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is az Álarcos énekes volt. A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Klub vasárnap esti műsora 453 ezer, a teljes lakosságnál 1,14 millió nézőt ültetett a képernyők elé.

A hét második legnézettebbje szintén az RTL Klub egyik produkciója volt, méghozzá A mi kis falunk, ami a 18-49 éveseknél 398 ezer, a teljes lakosságnál 993 ezer nézőt vonzott.

A TV2 legnézettebb műsora címnek a 18-49 éveseknél a Nicsak, ki vagyok? örülhetett, miután 307 ezres nézőszámot hoztak össze. Ugyanez a műsort a teljes lakosságnál 836 ezres nézettséget ért el. Ugyanakkor ezzel csak a hét második legnézettebbje volt a TV2 teljes lakosságos házi toplistáján, ugyanis a szerdai Tények ennél jobb (871 ezer) nézőszámot tudott felmutatni.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2020_9het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2020_9hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...