- Hirdetés -

007-es sztoriban a Nokia

|

A 25. James Bond film hivatalos partnere lett az HMD Global. A film hivatalos megjelenése előtt, 2020 március 8-án debütál az eredeti Bond film ihlette rövid reklámfilm, melyet a BAFTA-díjjal jutalmazott rendező, Amma Asante rendezett, és a híres filmcsillag, Lashana Lynch is feltűnik benne, mint Nomi ügynök, illetve az új Nokia okostelefonról is megtudhatunk pár részletet.

A reklám a HMD Global eddigi legnagyobb globális marketing kampányának része, melyben szerepet kap a Nokia okostelefon, mint „ Az egyetlen eszköz, amire szükséged van”. A Nincs idő meghalni című filmben több Nokia telefon is feltűnik majd. A globális kampány március 8-án, Nőnap alkalmával indul. A hamarosan megjelenő, 90 másodperces videó betekintést enged a kampányba, valamint a még be nem jelentett Nokia okostelefonról is többet tudhatunk meg.

A titkos készüléket jóval a No time to die (Nincs idő meghalni), a napokban novemberre halaszott mozipremierje előtt, március 19-én mutatják be. A filmben más, időt álló Nokia készülékek is megjelennek, köztük a Nokia 7.2, melynek 48 MP-es tripla kamerarendszere Quad Pixel technológiával és Zeiss optikával rendelkezik, illetve az ikonikus 3310, mely a rajongók egyik nagy kedvence. Az együttműködéssel a HMD Global bemutatja globális jelenlétét az androidos okostelefonok piacán, elkötelezettségét a biztonság, a sebesség és innováció területén azzal, hogy még a legválogatósabb ügyfelek, igy egy MI6 ügynök is elégedetten használja a készülékeit.

A március 8-án megjelenő videó exkluzív képeket tartalmaz egy be nem jelentett Nokia okostelefonról. A felvételek hátterét olyan ikonikus londoni helyszínek adják, mint a Szent Pál-székesegyház, vagy az Üvegszilánk felhőkarcoló. Nomi ügynök küldetése teljesítéséhez a Nokia okostelefon számos funkcióját használja fel.

A HMD Globallal és a Nokia telefonokkal kapcsolatos tapasztalatairól Lynch azt nyilatkozta: „Az első telefonom a Nokia 3210 volt, ekkor 10 éves lehettem. Visszatekintve ez volt az én 90-es évekbeli okostelefonom. Lenyűgözött, hogy meg tudtam változtatni a gombok beállításait, a háttérképet, a Snake-et pedig imádtam. Látva, hogy gyerekkorom óta mennyit fejlődtek a Nokia okostelefonok, nagyon izgalmas feladat volt eljátszani Nomi karakterét, és megmutatni a legendás márka legújabb készülékét.”

„A projektjeim során mindig ügyelek arra, hogy a nőket erősnek és intellektuálisnak mutathassam meg – ez a kampány is ilyen, Nomi egy belevaló ügynök, aki nem riad vissza attól, hogy fellépjen a rosszfiúk ellen, miközben pimasz humorával elvarázsolja a nézőket” – mesélt a reklám hátteréről Amma Asante rendező.

Juho Sarvikas, a HMD Global termékfejlesztési vezetője pedig úgy fogalmazott: „Kevés olyan kulturális projekt van, amelynek annyira fontos összetevője a technológia, mint a Nincs idő meghalni c. filmnek. A film elkötelezett a technológiai fejlesztések iránt, mindez a Nokia telefonok lenyűgöző tudásával párosulva minden egyes készülékünket az egyetlenné teszi, amire bárkinek szüksége van, legyen szó átlagemberekről, vagy 00 ügynökökről. Az együttműködés tehát igazán fontos és mértékadó, amivel számolni kell.”

„A bizalom, a biztonság és a legendás minőség az alapja az összes Nokia telefonnak, és ezek az értékeink pedig jól megmutatkoznak a Nincs idő meghalni című filmben is, és hűen tükrözik az új 00 ügynök, Nomi karakterét is. Büszkén tesszük elérhetővé a legújabb technológiát mindenki számára, melyet ez az együttműködés is erősít.” – tette hozzá Juho.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...