- Hirdetés -

Ingyenes programozóképzést indít a Green Fox Academy

|

#Stayathome Coding Camp néven ingyenes kurzust indít Magyarország első szuperintenzív programozó bootcampje azoknak, akik tanulással töltenék a koronavírus miatt felszabadult idejüket, és szívesen elkészítenék első saját webalkalmazásukat. A háromhetes képzésre azokat is várják, akik már régóta bele akarnak kóstolni a tech világába, vagy akár egy ideje karrierváltáson is gondolkodnak, de előbb kipróbálnák magukat, mennyire való nekik egy bootcampképzés.

Március 11. óta hivatalosan is vészhelyzet van az országban, a koronavírus miatt kialakult körülmények sokakban keltenek szorongást. A járvány lassítása érdekében hozott intézkedések miatt egyre többen nem tudják folytatni a munkájukat, ami még jobban megnehezíti ezt az időszakot. A szakemberek szerint a szorongás oldásában segíthet, ha kellemes dolgokra koncentrálunk, és legalább időszakosan lefoglaljuk magunkat, erre kínálnak jó alternatívát a különböző önfejlesztő programok. A junior programozó képzéseket nyújtó Green Fox Academy folyamatosan keresi a lehetőséget, hogy hogyan tudja a szakértelmét az emberek segítségére fordítani a járvány ideje alatt, többek között ezért döntött úgy, hogy ingyenes online képzést ajánl fel azoknak, akik nem tudják folytatni a munkájukat, vagy az otthoni munkavégzés mellett belefér a hétköznapjukba pár óra tanulás.

Már második hete online zajlik a képzés

A különböző szakmai hátterű emberek átképzésével foglalkozó iskola – habár nem hivatalos oktatási intézmény, így a szabályozás nem vonatkozik rá – hisz a social distancing erejében, ezért két hete a tanteremből átköltözött a virtuális térbe. Az átállást alapos tervezés előzte meg, egy-két apróbb nehézségtől eltekintve a nyolc budapesti és prágai csoport képzése zavartalanul állt át online platformra.

“Hiszek abban, hogy az online átállás sikere kevésbé a használt eszközökön, sokkal inkább azon múlik, hogy a tananyag mennyire alkalmas online tanításra” – mondta el Kökény Tamás, a bootcamp vezető mentora. A Green Fox Academy-nél ez adott volt: blended classroom módszertan szerint tanítanak, amiben keverednek a hagyományos tantermi oktatási módszerek a digitalizáció nyújtotta lehetőségekkel. A képzés során videós tananyagokat használnak, amiket a hallgatóknak önállóan, otthon kell feldolgozniuk. “Ami újdonság, hogy a mentoraink által támogatott önálló és csoportmunka most online térben, adott esetben chatszobákban zajlik, de az első két hét tanulsága és a hallgatók visszajelzése szerint ebben a formátumban is nagyon jól működik a közös munka” – jegyezte meg Kökény Tamás.

Hetente indul új kurzus

Az átállás sikerein felbuzdulva a programozóiskola március 30-án indítja el ingyenes online képzését, amit hetente újabb csoport követ április végéig. A kurzus 3 hetes lesz, az órák minden hétköznap délután 3 és 7 között zajlanak majd. “Szeretnénk a lehető legszemélyesebb légkört megteremteni, amit az online tér enged, hiszen a képzéseinknek a mentorokkal és csapattagokkal kialakult erős kapcsolat az egyik erőssége. Ezért egy webináriumtól eltérően a videós tananyagok mellett a mentoraink is együtt dolgoznak majd a résztvevőkkel” – hangsúlyozta Gyulavári Ádám, a Green Fox online képzést vezető mentora.

Az iskola minél szélesebb kör számára szeretné elérhetővé tenni a lehetőséget, ezért a jelentkezőknek mindössze egy egyszerű űrlapot kell kitölteniük a Green Fox Academy weboldalán. A csatlakozáshoz pedig csupán egy laptopra, stabil internetkapcsolatra, a tananyag feldolgozásához pedig középfokú angol nyelvtudásra van szükség. “Úgy látjuk, hogy a programozói tudás még jobban felértékelődik, így amellett, hogy a képzés jó lehetőség a önfejlesztésre, akár egy új karriert is megalapozhat azoknak, akik váltásra kényszerülnek. Bízunk benne, hogy sokaknak segíthetünk ezzel a kezdeményezéssel, ezért a helyek számát sem korlátoztuk, a lehetőségeinkhez mérten az érdeklődésnek megfelelő erőforrást biztosítunk a programhoz” – mondta el Gyulavári Ádám.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...