Április 13-án indította el a K&H Bank digitális bankolást népszerűsítő TV kampányát, melyet kifejezetten a kialakult egészségügyi helyzet inspirált. A pénzintézet innovációalapú üzleti stratégiája részeként évek óta folyamatosan fejleszti elektronikus szolgáltatásait, de arra nem gondoltak, hogy a mobilbankon és e-bankban széleskörűen végezhető pénzügyi tranzakciók egy ilyen kényszerű helyzetben kell hogy megoldásokat kínáljanak az ügyfelek számára. Mindenesetre jobbnál jobb megoldások elérhetőek, melyek könnyű és kényelmes bankolást tesznek lehetővé akár otthonról, még a legkisebb zugból is – ezt mutatja be a kampány.
A K&H Bank számára a jelenlegi helyzetben a dolgozók és az ügyfelek egészségének védelme, valamint az üzletmenet folytonosságának fenntartása a legfontosabb. A pénzintézetek – megfelelve a hatályos jogszabályoknak – ugyanolyan alapellátást biztosítanak a járvány ideje alatt is, mint az élelmiszerboltok, a gyógyszertárak vagy akár az egészségügyi intézmények.
A kialakult helyzetben a K&H is nagy hangsúlyt fektet digitális szolgáltatásainak további népszerűsítésére és az elektronikus csatornák előnyeinek bemutatására, hogy a személyes kontaktusok számának csökkentésével is segítse a járvány további terjedésének megállítását.
A TV szpot az otthoni bankolás lehetőségeinek széles skáláját igyekszik 40 másodpercbe sűrítve bemutatni: láthatunk villanyszámla-befizetést ágyban fekve vagy fogmosás alatt, bankkártya-limitmódosítást főzés közben, 5 másodperces, azonnali átutalást gyerekricsajban, online bevásárlást hason vagy háton fekve, pénzügyi tanácsadást az udvari hintában pihenve, könnyű és gyors fizetést az éjszaka közepén, de akár a legkisebb helyiségből is. A film tehát számtalan olyan otthoni élethelyzetet mutat be, melyekben – bármilyen viccesnek vagy furának is tűnjék – szinte teljes körűen intézhetjük pénzügyeinket anélkül, hogy kitennénk a lábunkat otthonról.
„Innovációra épülő üzleti stratégiánk részeként évek óta folyamatosan fejlesztjük mobilbanki és elektronikus szolgáltatásainkat, így a jelenlegi rendkívüli helyzetben számos digitális megoldás használatát kínálhatjuk ügyfeleinknek a személyes ügyintézés helyett. Mondhatni tehát, hogy ebből a szempontból könnyű helyzetben vagyunk, hiszen csak azt kellett kitalálnunk, hogyan mutatjuk be a nagyközönség számára innovatív megoldásainkat úgy, hogy bárki magára ismerhessen, és elleshessen pár tippet az otthon bankolás és a digitális bankolás kínálta lehetőségekből” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.
A kampány indulása igazán gyors és agilis kivitelezést kívánt, hiszen csupán pár hetük volt az alkotóknak a korábbi kampányterv átalakítására, az új megtervezésére és megvalósítására. A TV szpotot 6 héten keresztül, 2020. április 13-tól láthatjuk, ezzel párhuzamosan pedig a kampány online megjelenései is elindulnak a legnagyobb közösségi médiaplatformokon.
„Nem titkolt szándékunk az is – mondta el Haszon Sándor, a filmet készítő Laboratory Group new business kreatívigazgatója –, hogy a sokszínű digitális banki lehetőségeket és szolgáltatásokat fiatalosan, dinamikusan mutassuk be, ami reményeink szerint pozitívan hat majd az emberek hangulatára is. Egy márka ilyenkor megfelelő kommunikációval sokat tehet azért, hogy egy fontos, a társadalom egészét érintő kérdésben a felelős magatartást erősítse, és emellett – lehetőség szerint – még a közhangulatot is javítsa.”