A jelenlegi megváltozott körülményekhez és az új vásárlói igényekhez is alkalmazkodott a Volkswagen az online rendelés rendszerének megteremtésével. Ezzel a wolfsburgi márka nem csupán napjaink elvárásainak tud megfelelni, hanem egy új vásárlói csoport, a már a digitális térben élő, mindennapjait az online fogyasztás szerint alakító fiatalabb generáció igényei szerint is tudja alakítani értékesítési rendszerét.
A Volkswagen az új online rendelési lehetőségek megteremtésével a jelenlegi helyzetben – elsősorban az ügyfelek igényeit szem előtt tartva – minden szempontból biztonságos és kényelmes alternatívát kínál a Volkswagen személyautók megvásárlásához. Ennek érdekében jelentős fejlesztéssel az országban a hazai autópiacon az elsők között jött létre a Volkswagennél az online rendelés lehetősége.
A márka az új online rendeléshez egy weboldalt hozott létre, melyre belépve az érdeklődők könnyen, gyorsan és biztonságosan juthatnak hozzá új Volkswagenjükhöz. A raktári gépkocsi online foglalását követően az ügyfél által kiválasztott márkakereskedés a személyes érintkezést a minimálisra csökkentve intézi a teljes adminisztrációt, majd házhoz szállítja a gépkocsit. Így a vásárlónak a biztonságos feltételek mellett leadott rendelést követően tulajdonképpen ki sem kell mozdulniuk otthonukból ahhoz, hogy átvehessék új autójukat.
Az online foglalt gépkocsikhoz a márka az autó típusától függetlenül 200 000 forintos online bónuszt is biztosít. E mellett további vonzó ajánlatot jelent, hogy az akciós online vételárból további 300 000 Ft – bizonyos Golf modellek esetén pedig 500 000 Ft! – kedvezmény jár a Porsche Finance Zrt. által kínált Porsche Bónusz finanszírozás igénybevétele esetén.
„Az új Volkswagen online rendelési rendszer számunkra azért is kiemelkedő jelentőségű, mert ezt magyar fejlesztők hozták létre magyar vásárlók számára. A weboldal és a program teljes egészében „házon belül”, az importőr Volkswagen IT fejlesztőinek munkája révén készült, és az igen erős informatikai háttérrel rendelkező márkakereskedő partnereinkkel együtt használjuk az új vásárlói igények szerint. Fontos hangsúlyozni azt is, hogy az új online rendszer csak minőségi kiegészítése a hagyományos márkakereskedői értékesítői munkának, hiszen ezt a Volkswagen a márkakereskedők teljes részvételével működteti” – mondta el Dalnoki Balázs márkavezető az új online rendszer beindulása kapcsán.
A múlt hét végén beindított online foglalás néhány nap alatt jelentős érdeklődést váltott ki, és 1 Volkswagen már ezen keresztül talált gazdára, bizonyítva ezzel a Volkswagen új szolgáltatásának létjogosultságát.