Közös online felmérést indít a Marketing&Média magazin, a Lounge Group és a Neticle, hogy kiderítsék, hogyan alakította át mindennapi életünket és a munkánkat a home office.
Az online bevásárláshoz és a pénzügyek elektronikus intézéséhez hasonlóan sokan az elmúlt hetekben sajátították el az otthonról történő munkavégzést is, és alaposan átalakult a média- és tartalomfogyasztás is. De kinek hogyan sikerült, melyek a leggyakoribb buktatók és legjobb gyakorlatok? A Marketing&Média, a Lounge Group és a Neticle közös véleményfelmérése a home office hétköznapi életre, munkára és médiahasználatra gyakorolt hatásait kutatja a következő napokban.
Hisznek az elemzés és informáltság alapú döntéshozásban, és szeretnék folyamatosan tájékoztatni a szakmát és a megbízói piacot – ez az oka, hogy a Lounge Group az elmúlt egy évben több fontos témában megkérdezte már a lakosságot. Az ügynökség rendre a márkaértékeivel összeillő témákat választott korábban, így a klímaváltozás, a női döntéshozók és a változó tartalomfogyasztási szokások egyaránt felmerültek a kutatásokban.
Ezúttal aktualitása révén a home office kerül terítékre, a felmérés eredményeit a Marketing&Média olvasói alakíthatják válaszaikkal, az alábbi kérdőív kitöltésével. Az eredményekről a Lounge Group hamarosan beszámol a szélesebb közönségnek is.