- Hirdetés -

Karantén speciál a Marketing&Mediától

|

- Hirdetés -

Azoknak, akik home office-ban tolják és azoknak, akik egyre jobban szeretik a lapozgatható digitális magazinokat, valamint, akik Győrfi Pál miatt nem merik kitenni a lábukat otthonról – megérkezett a Marketing&Media magazin saját digitális változata.

Simon Krisztián, főszerkesztő: „Már az ókori görög filozófus, Hérakleitosz megmondta, hogy semmi sem állandó, csak a változás maga. Most is egy ilyen időszak van. A koronavírus viszont olyat tett, amire még nem nagyon volt példa: egy hónapon belül szinte teljesen leállította a világ gazdaságát. Erre nem számított senki még az év elején. Bár igaz, hogy elég nagy volt a vihar előtti csend Ázsiából. Majd amikor február végétől sorra maradtak el Európa legnagyobb rendezvényei, például a barcelonai Mobil Világkongresszus és a genfi autóshow, akkor már sejteni lehetett, hogy utánuk az özönvíz.

Azóta minden folyamatosan változik: olyan kényszerű reakciók és lépések jöttek a világjárvány kapcsán, amelyek egy életre bevésték a nevüket a fejünkbe: korlátozott kijárás, karantén vagy éppen a hómofisz. Nekünk is változtatni kellett: a Marketing&Media idei harmadik lapszámába eredetileg tervezett sportmarketing témakör egy pillanat alatt avult el, miután lefújták a labdarúgó Európa-bajnokságot és elhalasztották a tokiói nyári olimpiai játékok megrendezését is. Így hát mi is újraindítottuk a gépet, és egy olyan kiadványt készítettünk, amely arra koncentrál, milyen változásokat hozhat a koronavírus-világjárvány a reklám- és médiaiparban.

A reklámipar az elmúlt években jól hasított globálisan, és elég szépen teljesített idehaza is, de miután a gazdaság és a politika is behúzta a járványtól kényszerítve a kéziféket a karantén elrendelésével, ezzel egy nagyon komoly tockost adott a két ágazatnak. Így az idén már biztos a csökkenés, de sok cégnél ennél sajnos sokkal nehezebb időszak jön, és a túlélésért való küzdelemről szól majd 2020. A legnagyobb kérdés, hogy mi lesz ez után. Ha már elkaptuk ezt a vírust, hogyan lehet jól kijönni belőle? Hogyan és merre megy majd a világ? Mit és hogyan kommunikál a gazdaság, illetve miként lesz partner ebben a reklám- és médiaiparág? Az biztos, hogy mindenkinek változnia kell, hogy aztán változtatni tudjon.”

Különleges körülmények

A megváltozott körülményekre természetesen a Marketing&Media is reagált, és úgy döntöttünk, a különleges helyzetben digitálisan is elérhetővé tesszük az idei harmadik lapszámunkat. Fontos hangsúlyozni, hogy előfizetőink, mint eddig is, nyomtatott formában is megkapják majd a kiadványt, az eddigi címre, illetve azok, akik változtattak a postázási címen, az új címre kapják a lapot.

Az új helyzet a lap készítésében is speciális helyzetet hozott. Bár munkatársaink többnyire home office-ban dolgoznak, a lapzárta napján a végső korrektúrát, szerkesztést és tördelést végző kollégák az irodában rakják össze a végleges verziót. Ezúttal viszont mindenki otthonról vett részt a készítésben az utolsó pillanatig, így ez a lapszám ebből a szempontból is különleges számunkra.

A weboldalunkon található lapozható verzió mellett a legújabb Marketing&Media magazin elérhető a Digitalstandon is, és ahogyan eddig, úgy ezúttal is külön kiemelünk néhány izgalmasabb cikket az mmonline.hu-n, holnap például Győrfi Pál interjúval jelentkezünk majd.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Pályázatot nyert az InfoRádió, Balázsék miatt ismét büntettek

Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A...

Filmbiznisz és tévés reklámpiac a BrandManiában

Az amúgy is kiélezett versenyben lévő tévétársaságok és filmstúdiók helyzete tovább bonyolódott a streaming globális térhódításával, a BrandMania stábja pedig ezúttal annak járt utána, hogyan hat mindez az új tartalmak gyártására. Az RTL magazinműsorának...

A versenyhelyzet előre vigyen, ne pedig támadólag hasson

A szakma legnagyobb elismerésévé nőtte ki magát 11 év alatt a Televíziós Újságírók Díja, a kezdetekről, a kategóriákról és a díj fogadtatásáról mesélt a Business Lounge április 10-ei adásában Kenderessy Szabolcs, a Sorozatwiki főszerkesztője....

Elektromos autót venne? Ezt gondolja át

Európában folyamatosan nő az elektromos és hibrid járművek (EV) száma, így 2030-ra várhatóan több mint 75 millió jár majd belőlük az utakon. Tavaly az értékesített új autók ötödét tették ki Európában, Magyarországon pedig ez...

Megugrottak a Lexus európai eladásai

Az évről évre szárnyaló értékesítési adatokat és drámai növekedést produkáló Lexus 2024 első negyedévében is brutális tempót diktált: a környezettudatos japán luxusautómárka világszinten 15 százalékkal, Európában azonban 48%-al növelte értékesítéseit az előző év azonos...

Csökkent az infláció, de a vásárlók nem érzik

Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének friss eredményei szerint a középkorúak ezt nem igazán érzékelik, ők ugyanis átlagosan 23 százalékosnak érezték a pénzromlás éves ütemét. Ez nagyságrendi eltérést jelent a...

Így készülnek a kánikulára a magyarok

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket - derül ki a Hisense...

Egyre öregebbek a hazai autók

Számos cikk foglalkozott az elmúlt időszakban azzal, hogy egyre öregebbek a magyar autók, és általánosságban elmondható, hogy minél idősebb egy autó, annál több kilométert tett meg. A használt autók eladásából a lehető legnagyobb hasznot...

Ezt tudják a legújabb Nokia mobilok

Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat bemutatta legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből....

Együttműködik a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Aggódik a jövő miatt? – Ezt érdemes tudni

Javított kissé idei és jövő évi globális növekedési előrejelzésén a párizsi székhelyű Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet, az OECD csütörtökön kiadott prognózisában az előző, februári keltezésű becsléséhez képest. Az OECD honlapján publikált dokumentum szerint a...

Pályázatot nyert az InfoRádió, Balázsék miatt ismét büntettek

Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A...

Filmbiznisz és tévés reklámpiac a BrandManiában

Az amúgy is kiélezett versenyben lévő tévétársaságok és filmstúdiók helyzete tovább bonyolódott a streaming globális térhódításával, a BrandMania stábja pedig ezúttal annak járt utána, hogyan hat mindez az új tartalmak gyártására. Az RTL magazinműsorának...

A versenyhelyzet előre vigyen, ne pedig támadólag hasson

A szakma legnagyobb elismerésévé nőtte ki magát 11 év alatt a Televíziós Újságírók Díja, a kezdetekről, a kategóriákról és a díj fogadtatásáról mesélt a Business Lounge április 10-ei adásában Kenderessy Szabolcs, a Sorozatwiki főszerkesztője....

Elektromos autót venne? Ezt gondolja át

Európában folyamatosan nő az elektromos és hibrid járművek (EV) száma, így 2030-ra várhatóan több mint 75 millió jár majd belőlük az utakon. Tavaly az értékesített új autók ötödét tették ki Európában, Magyarországon pedig ez...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...