- Hirdetés -

Lazán nyerte a hetet a TV2

|

A TV2 minden egyes este nézettebb volt az RTL Klubnál. A műsoros toplista élén az Exatlon és a Tények végzett. Az RTL Klub műsorai közül a Híradó vonzotta a legtöbb nézőt.

Az elmúlt két hétben megfordult az erőviszony a két legnézettebb kereskedelmi csatorna között. A múlt hetet mindössze 9,3 százalékos közönségaránnyal zárta az RTL Klub, ráadásul a nekik legjobban fekvő célcsoportnál: a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Ezzel szemben a TV2 13,9 százalékot ért el. Ez azt jelenti, hogy 4,6 százalékpontos előnnyel nyerte a hetet a TV2. Utóbbi csatorna egyébként minden egyes estét megnyert a 18-49 éveseknél, amire szintén nem nagyon volt példa mostanában.

A teljes portfóliót nézve is nyert a TV2 Csoport: 27,4 százalékos közönségarányt értek el a csatornáik – szintén a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Az RTL Magyarország televíziói 23,7 százalékos share-rel zárták a hetet.

A nemzetközi csatornaportfóliók között holtverseny alakult ki az elmúlt héten, ugyanis az AMC, a Sony és a ViacomCBS televíziói egyaránt 6,2 százalékos közönségarányt produkáltak.

19. hét / 18. hét / 17. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 9,3% / 9,7% / 13,8%
TV2 – 13,9% / 13,5% / 13,6%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (19. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Híradó – 18% (18,2%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,1% (14%)
Barátok közt – 10,4% (10,6%)

TV2
Tények – 16,9% (15,9%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 16% (14,8%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 16,1% (15%)

Az RTL Klubon a Híradó és a Fókusz szépen teljesített, de a velük párhuzamosan a TV2-n futó Tények és Tények Plusz is erősödött. Összességében az RTL Híradó jobb heti átlagot ért el, mint a Tények, de az utóbbi hírműsor három nap is nyerte a sávját. Az Exatlon átlaga 16,1 százalékra nőtt, de például csütörtökön 18 százalék fölött is jártak. Úgyhogy végül is nagyon jól járt a TV2 azzal, hogy a műsor stábja Dominikán ragadt.

Az RTL Klub láthatóan megszenvedi azt, hogy az eredetileg mostanra tervezett Konyhafőnököt inkább az őszi szezonra tartalékolják. Igazából a Barátok köztöt nem is nagyon lehet szidni, hiszen nagyjából erre az eredményre lehetett számítani a sorozattól. Az majd év végén fog kiderülni, hogy megérte-e bukni a tavaszi szezon egy részét, cserébe egy erősebb őszi nézettségért.

A Barátok közt utáni sávban futó heti műsorok közül ismét a Cápák között teljesített a legjobban, 10,2 százalékos közönségarányt ért el. Ez volt az említett sávban futó műsorok közül az egyetlen, ami az előtte lévő Barátok közthöz képest növelni tudta a nézőszámát a 18-49 éveseknél. A napi sorozat utáni sávban megint a Bűnös lelkek teljesített a leggyengébben, hiszen mindössze 5 százalékos share-t ért el a műsor.

Az RTL Klub szombat és vasárnap esti műsorai nem teljesítettek túl jól: Made in Karantén – 10%, Mellékhatás – 9,4%, Maradj haza magadnak – 9,3%, Segítség! Itthon vagyok! – 8,1%. A karanténos tematika egyébként a TV2-nek sem jött be különösebben, hiszen a pár hete futott #maradjotthon szintén nem volt egy nagy siker. Könnyen lehet, hogy a nézőknek annyira nem jön be az, ha még esténként is az arcukba tolják a bezártságot.

A műsoros nézettségi toplista élén TV2-s produkciókat láthatunk. A 18-49 éveseknél a múlt hét legnézettebb műsora az Exatlon csütörtöki adása volt, ami 258 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál pedig a szerdai Tények volt a hét legnézettebb műsora a maga 788 ezer nézőjével. Jól teljesített a TV2-n vasárnap este műsorra tűzött Nagyfiúk 2. című film is, ami a 18-49 éveseknél a műsoros toplista második helyén (243 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a hetedik helyen (524 ezer néző) végzett.

Az RTL Klub legnézettebb múlt heti műsora a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a kedd esti Híradó volt, ami a kereskedelmi célcsoportból 218 ezer, a teljes lakosságból 782 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2020_19het1849
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2020_19hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...