A Marketing&Media magazin idén 13. alkalommal állította össze a legbefolyásosabb hazai médiások 50-es toplistáját. A rangsor éllovasainak főszereplésével videó is készült, amiből kiderül, hogyan élték meg az elmúlt hónapokat, mit láttak a piacon és mire számítanak az év második felében.
A különleges helyzetre tekintettel volt, aki otthonából nyilatkozott, de akadtak olyan médiás vezetők, akikkel személyes találkozóra is lehetőség volt. A videóban megszólal Vidus Gabriella, az idei TOP50 első helyezettje, az RTL Magyarország vezérigazgatója, aki többek között a második negyedéves tévés reklámpiacról, illetve az RTL Most+ eredményeiről beszél.
Pavel Stanchev, a TV2 vezérigazgatója a magyar piac sajátosságainak ismertetése mellett egy jó tanáccsal is szolgál a márkák számára, míg Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezetője szerint pedig augusztustól már visszaállhatnak a médiaköltések.
A videóban Gulyás János, az MRSZ elnöke és a Wavemaker Hungary ügyvezetője is beszél a jelenlegi helyzetről, illetve arról, mi várható a hazai médiapiacon és megszólal Somlói Zsolt, a Mindshare vezetője is.