- Hirdetés -

Így növelhető a kampányok hatékonysága

|

Mennyire relevánsak a közönségmérési adatok az adatvezérelt technológiák gyors térhódításának korában, hogyan integrálható a két eszköz egy kampányban – többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ a Dot Creative esettanulmányában. A Szerencsejáték Zrt. Tippmix Pro „Nagyobb Odds-ok a pályán” kampány kapcsán kiderült, hogy a piacon korábban általánosan elfogadott és bevett adatforrások nem kevésbé relevánsak ma sem.



A kampány célja az volt, hogy a TippmixPro online fogadási portálon regisztrációra és fogadásra bírják a látványsportok és sportfogadások kedvelőit. A Szerencsejáték Zrt. médiaügynöksége, a New Land Media célkitűzése az volt, hogy a lehető legtöbbet kihozzák egy konverzió fókuszú kampányüzenetből, ehhez pedig a Dot Creative eszközét vették igénybe.

„A Szerencsejáték Zrt.-nél mindig keressük az előremutató digitális megoldásokat, hiszen kiemelt fontosságú, hogy lépést tudjunk tartani elsősorban fiatalabb játékosaink folyamatosan változó médiafogyasztási és vásárlási szokásaival is. Az pedig, hogy ezzel rávilágíthatunk hazai fejlesztésekre, még inkább az értékeinkhez közel hozza a projektet” – jegyezte meg Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. Marketing és Kommunikációs igazgatója.

„A Szerencsejáték Zrt. kommunikációja alapvetően branding fókuszú, viszont a TippmixPro esetén kiváló lehetőséget láttunk a klasszikus display felületek mellett az újabb performance alapú megoldások bevonására. A Dot Programmatic megoldásaival már korábbi együttműködéseink során is nagyon jó tapasztalataink voltak, s tudtuk, hogy számíthatunk rá, hogy a kampány célokra reflektáló javaslatot hoznak” – nyilatkozta Pokol Dorothea, a New Land Média csapatvezetője.

A tapasztalatok alapján korántsem egyértelmű, hogy a külföldi szolgáltatók által értékesített szocio-demográfiai, kontextuális és viselkedés alapú adatok minden alkalommal hatékonyabb eredményeket biztosítanak, mint a ’klasszikus’ display vásárlási megfontolások.

„Az adatvezérelt vásárlás az elmúlt években teljesen átalakította a piacot. A globális márkák olyan külföldi szereplőket hoztak a piacra, amelyek nagyon kecsegtető technológiát, de annál kevesebb piac specifikus hátteret tudnak felmutatni. A hype és a globális trendek mégis ebbe az irányba terelik a költéseket, miközben a piacon korábban általánosan elfogadott és bevett adatforrások háttérbe szorultak, pedig nem kevésbé relevánsak ma sem” – nyilatkozta Papp Zoltán a cég digitális vezetője.

A közzétett eredmények szerint a kampány során a közönségmérési adatokra alapozott stratégiával mind átkattintási és konverziós arányban, mind pedig a konverziók árában jobban teljesített, mint a nemzetközi DSP-kben elérhető demográfiai, kontextuális és érdeklődési stratégiák.

„A Dot Creative számára 2020 a kollaboráció és technológiai nóvumok éve. Performance média szolgáltatási megoldások esetén több hazai partnerrel dolgozunk együtt olyan, jelenleg külföldi szereplők által dominált területen, mint az adatelemzés, online user szegmentálás, és a brand safety. Célunk, hogy a hazai igényeknek megfelelő, transzparens és hatékony megoldásokat hozzunk el, ezzel lehetőséget adva a piaci szereplőknek, hogy kézzel fogható eredményeket érhessenek el a számukra releváns területeken. Ügynökségünk és személyes ambícióimból fakadóan tervünk, hogy feszegessük azokat a szakmai határokat amelyek jobb szolgáltatásokat biztosítanak a megrendelők számára az integrált digitális területen” – folytatta Kassitzky Attila a cég ügyvezető igazgatója.

A kampányt a Dot saját AdForm alapú programmatic megoldásával, a Singularity-vel szolgálta ki. A közönségmérési adatok elemzéséhez a Dot a piacra tavaly érkezett Doomino Digital elemzőszoftverét a Site Spinner-t hívta segítségül, mely AI támogatott algoritmusokkal teszi egyszerűvé a DKT-Gemius nyújtotta közönségmérési adatok elemzését. A teljes esettanulmány itt érhető el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...