A Borsodi Sörgyár felfrissítette a hazai piac első ízesített sörmárkáját, a Borsodi Frisst. Megújult a termékek csomagolása, valamint a termékcsalád egy teljesen új taggal, a 0,0%-os málna-áfonya ízzel bővült. Emellett a már korábban elérhető citrom, grapefruit és a bodza-citrom is elérhető 0,0%-os változatban. A megújulás részeként a sörgyár új kampányt is indított a fogyasztók megszólítására.
A Borsodi Sörgyár 2011-ben elsőként vezette be a hazai ízesített sör kategóriát, a Friss termékcsaládot. Az ízesített sörök a hazai fogyasztók körében azóta is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, ezért az idei nyári szezonra, alkalmazkodva a fogyasztói igényekhez a Borsodi megújította a termék receptúráját, új ízzel bővítette a portfoliót, valamint a teljes termékcsalád új, letisztultabb csomagolást kapott.
„A szezont illetően optimisták vagyunk, és úgy gondoljuk, hogy az új málna-áfonyás ízesítésnek, valamint a 0,0%-os termékeknek köszönhetően, az ízesített sörök terén, akár kétszámjegyű bővülést is elérhetünk” – mondta el Vuleta Zsolt a Borsodi Sörgyár ügyvezetője.
A Borsodi Friss eddig citrom, grapefruit és bodza-citrom ízben volt elérhető, ehhez csatlakozik idén a málna-áfonya ízesítés. Fontos változás, hogy bár mostantól az alkoholmentes termékek alkoholtartalma 0,0%, a receptúra megújulása nem jelent majd ízváltozást.
A megújulást egy friss kommunikációs kampány és megújult márkastratégia is kíséri.
A megújult Borsodi Friss termékek júniustól már elérhetőek az üzletek polcain, valamint a Borsodi termékeket árusító vendéglátóhelyeken.