Tapasztalatcsere és hasznos tanácsok – ezekkel segíthetik legjobban egymást azok a nők, akik saját vállalkozásukat menedzselik vagy még csak most tervezik az önálló üzlet beindítását. Hazai piacon működő mikro- és kisvállalkozásoktól származó, a valós üzleti életből merített gyakorlati tapasztalatok megosztását tűzte zászlajára a GLAMOUR magazin, ezért nem csupán print és online tartalomkínálatát bővíti az anyagi önállóság megteremtésére inspiráló anyagokkal, de egy önálló rendezvénysorozat formájában is teret ad a tudásmegosztásnak. A kezdeményezés jövő héten indul az egész napos GLAMOUR Small Business Summit online konferenciával.
A GLAMOUR leginkább az önerőből beindítható, legtöbbször egy kreatív ötleten alapuló mikro- és kisvállalkozások életre hívásában látja saját inkubátori szerepét. Ennek első állomása a GLAMOUR Small Business Summit online konferencia, amely június 27-én szombaton többek között olyan magyar üzletasszonyok előadásaival várja az érdeklődőket, mint Jagasics V. Hedvig, a Sugarbird divatmárka alapítója, Szalai Dóra, a Chez Dodo macaron manufaktúra alapítója, Tomán Szabina életmód-tanácsadó, Varga Sári, a Socially gasztromarketing ügynökség alapítója, vagy Muszula Tímea a Laura Virágszalon képviseletében. A programból nem hiányozhatnak a pénzügyi és vállalkozásindítási tanácsok, ahogyan a munkapszichológiai ismeretek sem. A részletes szakmai program itt olvasható.
A június 27-i online rendezvény még csak a bemelegítés: a GLAMOUR Business eseménysorozat szeptemberben folytatódik egy kiterjesztett, bővebb szakmai programmal, egy sokszínű és inspiráló, személyes részvétellel zajló konferencia keretei között.
„Rengeteg fiatal nőt elérő médiamárkaként felelősséget érzünk aziránt, hogy hazai sikertörténetek, követhető példák bemutatásával biztassuk az olvasóinkat: vegyék kezükbe az életüket, legyenek saját sikerük kovácsai a szakmájukban vagy a saját vállalkozásukban ugyanúgy, mint a magánéletükben. Hiszen az anyagi önállóság a szabad döntések egyik alappillére” – mondja Maróy Krisztina főszerkesztő a rendezvénysorozat küldetéséről.
Klasszikus glossy anyagai mellett a GLAMOUR évek óta dolgozik a társadalmi szemléletformáláson: 2018 óta választja meg az Év Üzletasszonyát a Women of The Year gálán, a tartalomszerkesztés során pedig kiemelten kezeli a családi és szakmai élet egyensúlyának megteremtését, a családon belüli munkamegosztás és a láthatatlan munka kérdését, valamint helyet ad azoknak a személyes történeteknek is, amelyek a saját üzleti ötletek megvalósítására inspirálják az új generációt.