- Hirdetés -

Kisvállalkozásoknak segít a Visa

|

A kisvállalkozások támogatását célzó hosszú távú elkötelezettségének részeként a Visa Inc. egy egész Európára kiterjedő kezdeményezést hirdetett meg annak érdekében, hogy digitálisan elérhetővé tegyen nyolcmillió kisvállalkozást, valamint az azok által kiszolgált közösségeket támogassa a Covid-19 világjárványt követő helyreállítási folyamatban. Globálisan a Visa elkötelezett abban, hogy további 50 millió kis- és mikrovállalkozást tegyen digitálisan elérhetővé a gazdasági élénkítés során.

A kisvállalkozások létfontosságú szerepet fognak betölteni a közösségek felépülésében egész Európában – a régió GDP-jének több mint felét, valamint foglalkoztatásának kétharmadát jelentik. A legfrissebb tanulmányok azt mutatják, hogy a Covid-19 különösen súlyosan érintette a személyi szolgáltatásokkal, vendéglátással, illetve kiskereskedelemmel foglalkozó kisvállalkozásokat.

Sokaknak kihívást jelenthet az üzlet fellendüléséhez vezető út, hiszen a Visa friss adatai szerint jelentős változás történt a fogyasztói magatartásban: az online vásárlások legalább 25%-kal nőttek egyes európai országokban. Ráadásul elmondható, hogy az európaiak már az érintéses fizetési módokat preferálják, hiszen a bolti vásárlások során háromból kétszer vásárolnak érintéses kártyákkal vagy mobiltelefonokkal.

A változó környezethez való alkalmazkodás prioritás lesz a kisvállalkozások tulajdonosai számára. A Visa kutatásai azonban azt mutatták, hogy Európában kettőből kevesebb mint egy vállalkozás képes jelenleg online fizetést elfogadni. Pénzügyi intézményi, technológiai és közösségi partnerei hálózatának felhasználásával a Visa célja, hogy segítse a kisvállalkozásokat átállni, digitális lehetőségeiket kiépíteni, valamint eleget tenni a fogyasztók készpénz nélküli fizetések iránti igényének – mind online, mind az üzletekben.

„Az, hogy hol vásárolunk, most fontosabb, mint valaha. A kisvállalkozások adják a helyi gazdaság gerincét – munkahelyeket teremtenek, előmozdítják az innovációt és a jövedelmet a helyi közösségeknél tartják. Túlélésük kulcsfontosságú ahhoz, hogy gazdaságaink hogyan épülnek fel a jelenlegi válságból.” – mondta Charlotte Hogg, a Visa európai ügyvezető igazgatója. „Hogy a szükséges támogatás biztosan eljusson hozzájuk, kisebb és nagyobb partnereinket kértük fel, hogy olyan eszközöket, erőforrásokat és szakértelmet nyújtsunk számukra, amelyek segítenek a kisvállalkozásoknak a jövőhöz való alkalmazkodásban és fejlődésben.”

A Visa „Számít, hogy hol vásárolsz” kezdeményezését a AIB Merchant Services, a Barclays, a Bambora, a BBVA, a CaixaBank, a Deliveroo, a DownYourHighStreet.com, az eBay, az Elavon, a Fiserv, az Ingenico Group, az iZettle, a Lloyds Bank Cardnet, az Orderbird, a Nebenan, a Nexi, a PaySME, a SafeCharge, a ShopAppy.com, a Shopify és a SumUp támogatja, és a támogatók köre várhatóan bővülni fog. A kezdeményezés ötvözi a Visa digitális kereskedelemmel kapcsolatos tapasztalatait ügyfelei és partnerei képességeivel, hogy így biztosítsanak segítséget az európai kisvállalkozói közösség számára.

„A Shopify-nál arra törekszünk, hogy megszüntessük azokat a korlátokat, amelyek az online üzletet indító vállalkozók előtt állnak, és segítsük a kisvállalkozásokat a továbblépésben” – mondta Roman Rochel, a Shopify EMEA vezetője. „A jelenlegi világjárvány során az láthattuk, hogy mind a vállalkozások, mind az ügyfelek még nagyobb számban használják az internetet – kezdve azokkal emberekkel, akik inkább helyben vásárolnak, azokig a tradicionális vállalkozásokig, amelyek most először lépnek online térbe. Együtt, olyan partnerekkel, mint a Visa, arra törekszünk, hogy az online átmenet a lehető legzökkenőmentesebb legyen.”

A „Számít, hogy hol vásárolsz” kezdeményezés három, az európai közösségek gazdasági fellendülése szempontjából kritikus jelentőségű stratégiai területen nyújt támogatást:

Lehetővé tenni, hogy a kkv-k az interneten is jelen legyenek: Minden második fogyasztó többet vásárol online, mint a világjárvány előtt. Az idejüket szorosan beosztó kisvállalkozások számára költséges és ijesztő folyamat lehet az, hogy üzletüket online is működtessék. Ezért dolgozik együtt a Visa partnereivel annak érdekében, hogy a szükséges eszközök, források és tanácsok biztosításával segítse a kisvállalkozásokat minél gyorsabban digitális jelenlétet építeni.

Elősegíteni, hogy a kisvállalkozások éljenek a digitális fizetések előnyeivel: A Covid-19 felgyorsította annak szükségességét, hogy a kisvállalkozások tulajdonosai biztonságos és kényelmes fizetési módot kínáljanak a fogyasztóknak. A Visa számos partnerrel együttműködve azon dolgozik, hogy növelje azoknak a helyeknek a számát, ahol a fogyasztók kártyával vagy mobiltelefonnal fizethetnek, és vállalja, hogy nyolcmillió kisvállalkozásnak segít abban, hogy bekapcsolódjon a digitális kereskedelembe és annak köszönhetően növekedjen.

Ösztönözni a fogyasztókat a kisvállalkozások támogatására: A kutatások azt mutatják, hogy a fogyasztók értékelik a helyi és független vállalkozásokat, és lehetőség szerint szeretnék is támogatni azokat. Ahogy az üzleti vállalkozások Európa-szerte újból megnyílnak, a Visa számos kezdeményezést indított annak érdekében, hogy ösztönözze a fogyasztókat a „helyi vásárlásra” és hogy emlékeztesse őket arra, hogy számít, hogy hol vásárolnak.

Ez a bejelentés a Visa Alapítvány áprilisban indított globális kötelezettségvállalását követi, amely 210 millió dollárt nyújt Covid-19 segélyalapként a kis- és mikrovállalkozások közössége hosszú távú szükségleteinek kielégítésére az elkövetkező öt évben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...