- Hirdetés -

A hírműsorok voltak a legnézettebbek

|

A Tények, valamint a Tények Plusz áll a múlt heti műsoros toplista élén és csatornaszinten is vezet a TV2. Az RTL Klub legnézettebbje szintén az esti hírműsor volt. Jó eredménnyel nyitott a visszatérő Forma-1.

Furcsa látni, hogy 9,1 és 7,8 százalékos heti közönségarányú (18-49 évesek, főműsoridő) csatornák hajkurásszák egymást és ezzel a két legnézettebb televízióknak számítanak. Márpedig múlt héten is alulról nézegette a 10 százalékos határt még az RTL Klub és a TV2 is. A 9,1 százalékos share-nek köszönhetően a TV2 kicsit közelebb, az RTL Klub a 7,8 százalékával kicsit távolabb volt a lélektani határtól. Az a vicc, hogy a harmadik Film+ a maga 6,2 százalékos heti közönségarányával már nem is volt túl messze az anyacsatornájától, az RTL Klubtól.

Hétfőtől péntekig a TV2 nyerte az estéket a kereskedelmi célcsoportnál. A szombati és vasárnapi főműsoridő pedig az RTL Klubé volt.

Csatornaportfóliók terén a TV2 Csoport nyert, összességében 25,3 százalékos közönségarányt produkáltak. Az RTL Magyarországhoz tartozó televíziók 22,9 százalékot értek el.

Szoros verseny volt a nemzetközi portfólióknál. A Sony csatornái 6,7 százalékos heti share-t hoztak össze, a ViacomCBS 6,6 százalékot, az AMC 6,5 százalékot.

27. hét / 26. hét / 25. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 7,8% / 8,4% / 8,5%
TV2 – 9,1% / 9% / 8,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (25. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Híradó – 14,1% – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 11,9%
Barátok közt – 8%
Jófiúk – 5,4% – keddtől péntekig

TV2
Tények – 13,5% – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,9% – hétfőtől szombatig
A Piramis – 10,4%
Ninja Warrior – 8,3%

Ahogy melegszik az idő, úgy jön fel a Tények az RTL Híradó nyakára. A fenti adatokból látszik, hogy heti átlagban nagyon kicsi különbség volt a két esti hírműsor között. Ezen belül öt nap a Tények, két nap az RTL Híradó ért el jobb eredményt a 18-49 éveseknél (a teljes lakosságnál simán nyert a Tények).

Főleg a strandidőt hozó szombatok tesznek be nagyon a hírműsoroknak. Például múlt szombaton az RTL Híradó csak 8,6 százalékot, a Tények 11,1 százalékos közönségarányt ért el. Pár hónapja, a koronavírusos-szobafogságos helyzet mélypontján még nem volt különbség a hétköznapi és a szombati hírműsoros nézettség között.

A TV2-n A Piramis által elért 10,4 százalékos átlagos share jónak számít. Ezzel a legtöbb nap kényelmesen nyerték a sávjukat. Ahhoz képest, hogy ismétlés, egész jól futott a Ninja Warrior is. Az RTL Klubon a Jófiúk ismétlések 5,4 százalékos átlagáról ez már nem mondható el. Gyakorlatilag igazolódott az RTL-nek az a döntése, hogy nem rendelt második évadot a Jófiúkból.

Az RTL Klubon továbbra is jól teljesített a Cápák között, ami 9,3 százalékos közönségaránnyal örvendeztette meg a csatornát. Az RTL-en sugárzott esti sorozatok közül a Cobra 11 teljesített a legjobban (9,3%), majd Magnum (5,9%), Gyilkos lelkek (5,6%), Különben dühbe jövök (4,9%), Doktor Murphy (4,2%), Négy esküvő, egy temetés (3,8%) volt a sorrend.

A műsoros toplista élén a Tények és a Tények Plusz tanyázik. A 18-49 éveseknél a múlt hét legnézettebbje a hétfői Tények Plusz volt, 179 ezres nézőszámmal, második pedig az aznapi Tények 163 ezer nézővel. A teljes lakosságnál ugyanezek állnak az élen, csak fordított sorrendben. A Tények 740 ezer, a Tények Plusz 644 ezer nézőt érdekelt.

Az RTL Klub legnézettebb tartalma a hétfői RTL Híradó volt a 18-49 éveseknél 162 ezer, a teljes lakosságnál 636 ezer nézővel.

Hosszú szünet után az M4 Sport ismét Forma-1-et tudott közvetíteni. Az idei első nagydíj a 18-49 éveseknél 132 ezer nézőt ültetett a képernyők elé, a teljes lakosságból pedig 318 ezer nézőt vonzott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:


A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...