- Hirdetés -

Megvan az FC Barcelona hivatalos autója

|

Az FC Barcelonával kötött együttműködés részeként, amely a CUPRA-t a labdarúgó klub hivatalos autós és mobilitási partnerévé tette, az autómárka úgy döntött, hogy a CUPRA Formentor lesz az FC Barcelona hivatalos autója.

Erre a CUPRA Formentor előrendelési platformjának megnyitása kapcsán kerül sor, amely július 8-tól lesz elérhető. Miután összegyűjtötték a potenciális ügyfelek közel 20 000 nyilatkozatát, a márka úgy döntött, hogy online platformot nyit, ahol az autó szerelmesei otthonról tudják lefoglalni az autó exkluzív változatát, és az elsők lehetnek, akik vezethetik a márka legtöbb érzelmet kiváltó modelljét.

A CUPRA Formentor lesz az elsől, amelyet az FC Barcelona hivatalos autójává választottak. A bejelentéskor Wayne Griffiths, a CUPRA vezérigazgatója, hangsúlyozta, hogy „a CUPRA Formentor az FC Barcelona hivatalos gépkocsijaként történő jelölése természetes lépés. Ezt a modellt Barcelonában tervezték, fejlesztették és itt is fogják gyártani, abban a városban, ahol ez a két márka megszületett, és ahonnan ihletet kívánunk adni a világnak. Ez a párosítás javítja az autó általános ismertségét, és egy lépéssel előrébb visz minket abban, hogy a CUPRA-t az autó szerelmesei számára vonzó márkanévvé tegyük.”

A CUPRA és az FC Barcelona közötti partnerség részeként a CUPRA Formentort intézményi felhasználásra adják át a labdarúgó klubnak. Ezenkívül a partnerség azt is előírja, hogy azoknak a játékosoknak, akik szeretnék használni az új modellt, lehetőségük nyílik saját CUPRA Formentor kialakítására. Mindezt annak köszönhetően lehet megtenni, hogy a gépkocsi az egyéni igényeknek megfelelően alakítható a hajtás széles skálájával, a széles színpalettájával és néhány más formatervezési elemmel. Az egyik első játékos, aki kifejezte kívánságát, hogy “kezébe vehesse” a márka zászlóshajóját, a német kapus Marc ter Stegen, aki tavaly februárban lett a CUPRA globális nagykövete.

Előjegyzési kampány

A CUPRA Formentor előfoglalási kampányának mottója azokat az embereket állítja középpontba, akik minden akadály ellenére küzdenek saját álmaikért, és akiket szenvedélyükről és odaadásukról ismernek. A hivatalos reklámfilmet Barcelonában forgatták, és abban közreműködnek az FC Barcelona első csapatának játékosai, köztük Marc ter Stegen, aki a CUPRA Formentor kormányánál foglal helyet. A reklámfilmet a CUPRA összes fő piacán, valamint a márka közösségi média hálózatán keresztül fogják sugározni.

Mindezen túl a CUPRA az FC Barcelonával közös akciókat fog kidolgozni a márka új modelljének megismertetése érdekében, amely magában foglalja majd a CUPRA Formentor bemutatását a Camp Nou-ban, amint a szurkolók visszatérhetnek a stadionba.

Exkluzív kiadás

A CUPRA Formentor lesz az első 100% -ban CUPRA, amelyet Martorellben gyártanak a gyár 2. gyártósorán A márka zászlóshajója egyesíti a nagy teljesítményű autó előnyeit, és a szabadidő autó tulajdonságait az egyre növekvő CUV szegmensben.

A Formentor bevezető változatában egy 2,0 literes TSI turbófeltöltős benzinmotor található, amelynek összteljesítménye 310 LE (228kW), nyomatéka pedig 400 Nm. Az exkluzív Petrol Blue Matt szín a gépkocsinak további vizuális eleganciát és személyiséget kölcsönöz, amelyet a 19 colos réz könnyűfém keréktárcsák egyedi látványa erősít, és ezek “fogadják be” a nagy teljesítményű Brembo fékeket. A CUPRA Formentor sportos külseje modern belső térrel párosul, amely magában foglalja a Petrol Blue színű kagyló bőrüléseket, valamint a szépen kidolgozott réz részeket, és a sötét alumíniumból csiszolt kiemeléseket.

A CUPRA Formentor bevezető változata ősszel fog megjelenni az utakon. 2021-től egy PHEV plug-in hibrid változatot is piacra dobnak, amelynek összesített teljesítménye 245 LE, és csak elektromos üzemmódban hatótávolsága megközelítőleg 50 km lesz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...