Idén is elnyerte a „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató” címet a Bridgestone Tatabánya, amelynek B-Pink! – a Te egészséged, a Mi törődésünk! elnevezésű kampánya bronz minősítést kapott a példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díjon.
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) immár ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. A pályázat és a díj célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. A pályázatra a Bridgestone tavaly októberben, a nemzetközi mellrák prevenciós hónaphoz kapcsolódó, dolgozói egészségtudatosság növelő kampánnyal nevezett be.
A zsűri nem adta könnyen az elismerést, minden pályázatot 10 kritikus szempont alapján értékelt. Tagjai vezető magyar nagyvállalatok kommunikációs és HR szakemberei voltak, akik a Bridgestone pályázatában nem csak az egészségtudatosságra való figyelemfelhívást értékelték, de azt is, hogy a kampány úgy valósult meg, hogy a gyár vezetősége, valamint a HR és a kommunikációs szervezeti egységei teljes összhangban, egy célért működtek együtt.
A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. nem kizárólag az Employer Branding Award bronz fokozatát nyerte el, de a „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató” címet is, amelyet mostantól egy évig használhat az abroncsgyár.
„Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy vállalatunk erőfeszítéseit a munkáltatói márkaismeret terén immár második éve ismerik el az Employer Branding Award díjával. Ez a díj újabb lendületet ad számunkra, hogy a jövőben még izgalmasabb programokkal bizonyítsuk, hogy a Bridgestone Tatabánya egy gondoskodó vállalat, ahol dolgozni jó” – mondta Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. ügyvezető igazgatója. „Büszkék vagyunk rá, hogy vállalatunknál példaértékű a csapatmunka és kreatívan tudjuk megvalósítani a társadalom és az egymás iránti elkötelezettségünket” – tette hozzá.
B-Pink! – a Te egészséged, a Mi törődésünk!
A kampány idején a dolgozók szalagot tűztek fel és rózsaszínnel világították meg a Bridgestone tatabányai gyárát a mellrák elleni küzdelem hónapjában. A cég több mint 1000 férfi munkatársa is aktív szerepet vállalt, hiszen számukra is kiemelkedően fontos az elővigyázatosság az egyik leggyakoribb daganatos megbetegedéssel szemben a családtagjaik, kolléganőik és a környéken élők védelmében.
Az abroncsgyár a „B-Pink – A te egészséged, a mi törődésünk!” elnevezésű kampánya során ingyenes szűrést és szakértői előadást szervezett 150 női dolgozójának, közös fotózásra hívta minden munkatársát és felmatricázta a főépületét a nők védelme érdekében. A korábban nyertes „Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged” kampány központjában a férfi egészség állt.