Megújulva, koncepciót váltva tér vissza a hazai médiapiacra a Funzine programajánló újság nyomtatott és online változatban is.
A médium digitális felülete hamarosan friss, kétnyelvű tartalmakkal bővülve várja a látogatókat, míg a nyomtatott magazint augusztus közepétől vehetik ismét kézbe az olvasók.
A száz százalékban magyar tulajdonú, rendezvényekkel, kiadványszerkesztéssel, terjesztéssel is foglalkozó Funzine Média, megtartva a védjegyévé vált angol tartalmakat, magyar nyelvű cikkekkel, ajánlókkal, illetve egyéb híranyagokkal jelentősen kibővítve színesíti a Funzine mindkét felületét.
Az új struktúrával, szerkesztéssel minél szélesebb olvasói tábort szeretnének megszólítani. Az ő elérésük érdekében, igazodva a piaci viszonyokhoz, Budapesten és az ország számos területén elérhetővé teszik a magazint, valamint a médiummal együttműködő partnerek, szolgáltatók körét is jelentősen szélesítik.
Az olvasók jó néhány változást tapasztalhatnak majd a Funzine online és a nyomtatott felületén. A piaci elvárásokhoz, igényekhez az eddigieknél is jobban idomulva a magazin teret, lehetőséget ad arra, hogy a lehető legszélesebb választékot mutassa be a kulturális vagy épp könnyűzenei programoktól, kulináris kalandozásoktól kezdve a legkülönfélébb szabadtéri eseményekig.
A programajánlók mellett pedig magazinos tartalom is vár az olvasókra, immár magyarul is. Az online és a nyomtatott Funzine egyik legjelentősebb újítása a kétnyelvűség lesz, azaz a már megszokott angol anyagok mellett a cikkek, ajánlók, egyéb kiegészítő információk magyarul is megtalálhatók lesznek. A médiacég várakozásai szerint ez a változtatás sok programkereső, szórakozni és új élményekre vágyó hazai olvasóval bővíti a Funzine táborát.
Az újraindulás utáni első szám augusztus közepétől fővárosi éttermekben, irodaházakban, kávézókban, kulturális intézetekben, szolgáltatóknál, szabadidős létesítményekben és számtalan helyszínen lesz megtalálható. A terjesztési pontok körét folyamatosan bővíteni szeretné a cég.