- Hirdetés -

Indul az első hazai brand safety rendszer

|

Hiánypótló újdonsággal rukkolt elő a DOT Creative. A Neticle technológiáján alapuló projektjükkel alternatívát kínálnak a közép-kelet-európai nyelvekre kevéssé optimalizált és transzparenciát nélkülöző globális márkabiztonsági rendszerekre. Ez segíti a bizalmi kapcsolat helyreállítását a hirdetők és a tartalomszolgáltatók között.

A digitális szféra méréseinek és infrastruktúrájának transzparenciája egyre kiélezettebb téma a piaci szereplők között. Nemrégiben a Coca-Cola, az Unilever és a Vodafone közös felhívást tettek közzé a piaci szereplőknek, az együttműködés elmélyítése végett.

Ezért is van nagy jelentősége annak, hogy elindul a SYNTAX, a DOT Creative egyedi brand safety megoldása. Ezzel a CEE régióban piacvezető Neticle nyelvelemző képességeit kiaknázva nyújt márkabiztonsági és egyedi targetálási lehetőségeket a médiapiaci szereplőknek.

„A piacon jelenlévő globális brand safety rendszerek inkább blokkolás fókuszúak, ezzel viszont a biztonságos hirdetési környezet megteremtése helyett inkább abban voltak sikeresek, hogy elmélyítsék a szakadékot a hirdetők és a tartalomszolgáltatók között. Nem csoda, hogy az iparági érdekszervezetek is legfeljebb tudomásul vették az ilyen rendszerek létezését, de inkább nem foglaltak állást a témát körülvevő vitában” – nyilatkozta Kassitzky Attila a DOT Creative ügyvezetője.

A szakember elmondása szerint ezért a SYNTAX fejlesztésekor kiemelt szerepet kapott a médiapiaci szereplők közös érdekeinek képviselete, a paradigmaváltás a blokkolásról a tartalomcélzási megoldásokra. Továbbá az is céljuk volt, hogy olyan terméket hozzanak ki a piacra, ami egyedülálló és hiánypótló is egyben.

Mit tud a SYNTAX?
A SYNTAX valós időben elemzi az online megjelenő tartalmakat és értékeli ki őket 12 előre meghatározott kategória szerint. Ez lehetővé teszi a hirdetők számára a biztonságos tartalmakra való targetálást, illetve a tartalomszolgáltatóknak saját tartalmaik megfelelő szűrését és kategorizálását a hirdetői igények szerint, ezáltal mind programmatic, mind direct display kampányok biztosításához alkalmazható.

A rendszer által elemzett tartalmak folyamatosan elérhetőek a megrendelők számára, és a Neticle Media Intelligence platformon keresztül részletes cikkszintű elemzés is rendelkezésükre áll, kiemelve az addot tartalmak problémás részeit és ezek besorolását, így garantálva a teljes átláthatóságot a folyamat elejétől a végéig.

A SYNTAX a DOT Creative saját trade desk-je – a Singularity – eszköztárát bővíti, de integrálható mind publisher-, mind hirdető oldali hirdetéskiszolgáló rendszerekbe is.

„Bár a globális technológia már évek óta elérhető itthon is, továbbra is rengeteg kérdés van az eredményeinek validitásáról, mivel a mögöttük lévő technológia és eredmények még az előfizetők számára sem teljesen publikusak. A SYNTAX kialakításakor ezért hangsúlyt fektettünk a rendszer teljes transzparenciájára a folyamat elejétől a végéig” – tette hozzá Papp Zoltán, a DOT Creative Médiaigazgatója.

A SYNTAX annak a lehetőségét is biztosítja a hirdetők számára, hogy saját témaköröket definiáljanak, így nem csak iparágra szabott márkabiztonsági intézkedéseket tesz lehetővé, hanem potenciálisan a hirdetők által kiemelten keresett témák felkutatására is alkalmas. Így lehetővé teszi a márkát vagy iparágat érintő témakörök elkerülését, vagy kifejezetten azokra reflektáló üzenetek megjelenítését a hirdetőknek. Melyet a Neticle piacvezető nyelvelemzési technológiája és tapasztalata biztosít.

„Ügyfeleinket napi szinten támogatjuk nyelvelemzési szolgáltatással közel 20 nyelven a CEE régióban, ezt a közel évtizedes tapasztalatunkat mindig örömteli kihívás egy új területen, vagy más megközelítésből az ügyfeleink szolgálatába bocsátani” – tette hozzá Szekeres Péter, a Neticle ügyvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...