A TV2 vasárnap esti műsora a teljes lakosság körében, az RTL Klubon futó Konyhafőnök pedig a 18-49 éveseknél bizonyult a múlt hét legnézettebbjének. A TV2-n a Mintaapák jól kezdett, de a Love Bistro kapcsán ez már nem mondható el.
A múlt heti nézettségi adatokban az RTL Klubnál és a TV2-nél is találhatnak örömteli trendeket. Az RTL Klub közönségaránya ugyanis 2,2 százalékponttal, a TV2-é pedig kerek 2 százalékponttal nőtt. Azért továbbra is az RTL-nél lehetnek boldogabbak az adatokat látván, hiszen 14,1 százalékos share-rel (18-49 évesek, főműsoridő) nyerték a hetet, a TV2 eközben 9,3 százalékot hozott össze.
Hétfőtől szombatig a főműsoridőt az RTL Klub nyerte, a vasárnap este viszont a TV2-é volt. Aznap 14,1 százalékot produkált a TV2, az RTL Klub pedig 11,3 százalékot.
Csoportszinten az RTL Magyarországhoz tartozó televíziók 29,1 százalékos, a TV2 Csoport csatornái 21,3 százalékos közönségarányt értek el. A nemzetközi portfóliók versenyében az AMC teljesített legjobban 6,7 százalékos share-rel, őket a Sony követte 6,4 százalékkal, majd a ViacomCBS 5,7 százalékkal.
35. hét / 34. hét / 33. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)
RTL Klub – 14,1% / 11,9% / 12,8%
TV2 – 9,3% / 7,3% / 7,1%
Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (35. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
RTL Klub
Barátok közt – 6% (6,7%)
Híradó – 15% (16%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 13,2% (12,7%)
A Konyhafőnök – 17,8% (15,9%)
TV2
Remények földje – 10,7% (11,1%)
Tények – 15,6% (14,7%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13,3% (12,5%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 12,1%
Love Bistro – 7,5%
Az RTL Klubon tovább erősödött a Konyhafőnök, a Barátok közt viszont még mindig nem kapott erőre, de az esti ismétlés legalább nyerte a műsorsávját. A TV2-n jó eredménnyel tért vissza a Mintaapák, a 12,1 százalékos heti közönségarányuk 3,5 százalékponttal haladta meg a TV2 hétköznap esti átlagát (8,6%). A Love Bistro viszont a csatornaátlag alatti eredménnyel debütált.
A TV2 a Sztárban sztárnak köszönhetően nyerte meg a vasárnap estét. A 18-49 éveseknél 15,3 százalékkal és 225 ezres nézettséggel nyitott a műsor. Egyébként egy éve, ugyanezen a héten a Sztárban sztár leszek első adása is pont 15,3 százalékot produkált, 195 ezres nézőszám mellett, de akkor az ellenfelük a Házasodna a gazda és a Jófiúk volt. Egyébként ahhoz képest, hogy az RTL Klub most egy filmet adott a Sztárban sztárral szemben, nem kaptak ki sokkal, a Rampage – Tombolás elég erős eredményt ért el a 18-49 éveseknél: 13,4 százalékos közönségarányt és 186 ezres nézőszámot.
A nézettségi toplista másképp néz ki a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál. Előbbinél a Konyhafőnök keddi adása volt a hét legnézettebbje, 262 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál viszont a Sztárban sztár végzett az élen, 779 ezer nézővel.
Múlt héten az M4 Sport Forma-1 közvetítése éppen kicsúszott a Top 10-ből, mind a 18-49 éveseknél, mind a teljes lakosságnál a 11. helyen végzett. A kereskedelmi célcsoportnál 130 ezer, a teljes lakosságnál 378 ezres nézőszámot produkált a vasárnapi futam.
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:
Heszler Róbert
Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok
Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.
Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.
Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.