Indul a BrandMania őszi évada, a legújabb trendekkel, izgalmas riportokkal és természetesen a műsor stábja is kiemelten foglalkozik a Covid-19 járvány hatásaival.
A koronavírus-járvány és a nyomában bevezetett korlátozások hatással voltak a BrandManiára is, a műsor forgatása tavasszal leállt, így akkor csak 8 adás készült el. Nyáron viszont újraindult a forgatás és az őszi évadban 15 új adással érkezik az RTL Klub magazinműsora.
Az első adásban, ma éjjel visszatekintenek a tavaszi utolsó műsorra, amikor még csak találgattuk, hogy milyen hatásai lesznek a korlátozásoknak. Az akkor nyilatkozó szakemberek most ismét nyilatkoztak a stábnak és elmondják nem csak azt, hogyan élték meg az elmúlt hónapokat, de beszélnek arról is, hogy szerintük mit hoz a következő időszak.
Az őszi évad második adásában pedig már az újraindulás lesz a középpontban, azt kutatja a stáb, hogyan vágnak neki a következő hónapoknak a nagy márkák, a még mindig rendkívül bizonytalan helyzetben.
Ahogyan az előző évadokban, ezúttal is terítékre kerül számos izgalmas téma, lesz szó arról, hogy a fesztiválszezon elmaradásával lenullázódott a zenebiznisz, hogyan igyekeznek túlélni a szektor szereplői és hogyan készülnek a nagy fesztiválszervezők a következő évre.
A stáb bemutatja a legsikeresebb hazai marketingszakembereket a Marketing&Media magazin rangsora alapján, akiktől persze nem csak az elért eredményekről hallhatnak majd a nézők, hanem beszélnek arról is, hogyan látják a szakma jövőjét, melyek a legnagyobb kihívások a marketing területén.
Terítékre kerül az őszi évadban az online kiskereskedelem is, ami a második negyedévben rekordnövekedést produkált, a stáb pedig utánajárt, hogy mire számítanak a szektor meghatározó szereplői az év hátralévő részébe.
BrandMania ma éjjel 0:40-kor az RTL Klubon, a műsor ismétlését megnézhetik szombat délelőtt 10:30-tól az RTL Klubon, illetve az RTL Moston.