- Hirdetés -

Mindenkit megvert az Álarcos énekes

|

Erős ellenféllel szemben is jól kezdett az Álarcos énekes. Továbbra is magas nézőszámot hozott a Konyhafőnök és életjeleket kezdett mutatni a Barátok közt. A TV2 saját gyártásaitól jobb eredményekre lehetett számítani annál, mint amit eddig mutattak.

A múlt héten 0,1 százalékpontot erősödött a TV2 a főműsoridőben és a 18-49 éveseknél, azaz gyakorlatilag stagnáltak. Csakhogy ezzel párhuzamosan az RTL Klub esti közönségaránya 2,3 százalékponttal, 16,4 százalékra nőtt. Ezzel éppen 7 százalékpont az RTL Klub előnye a 9,4 százalékos TV2 előtt.

Főleg a hétfőtől péntekig terjedő időszakban volt nagy előnye az RTL Klubnak (bár nyerték a hétvégét is). Az RTL Klub hétköznapi share-je 16,7 százalékot, a TV2-é 8 százalékot tett ki.

Csoportszinten az RTL Magyarországé volt az első hely 30,2 százalékos heti közönségaránnyal, a TV2 Csoport 22,8 százalékkal követte őket.

A nagy nemzetközi csatornaportfóliók közül a múlt heti eredménynek leginkább az AMC-nél örülhettek, miután 6,3 százalékot hoztak össze a televízióik. A ViacomCBS csatornák 5,4 százalékos, a Sony televíziói 4,8 százalékos közönségaránnyal zárták a hetet.

36. hét / 35. hét / 34. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,4% / 14,1% / 11,9%
TV2 – 9,4% / 9,3% / 7,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (36. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 6,8% (6%)
Híradó – 16,2% (15%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,1% (13,2%)
A Konyhafőnök – 18,6% (17,8%)
Barátok közt ismétlés – 9,8% (6,8%)

TV2
Remények földje – 11,3% (10,7%)
Tények – 14,7% (15,6%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12% (13,3%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 9,8% (12,1%)
Love Bistro – 6,7% (7,5%)

Az őszi tévés szezon eddigi részében látványos az RTL Klub fölénye. A Konyhafőnök nagyon erős nézőszámokat szállít és a heti átlaguk is közelít a 20 százalékos szinthez. Sőt, a Barátok közt is egész feléledt az elmúlt héten. Nem a délutáni premieradás, mert az továbbra is kikap a TV2-s Remények földje című török sorozattól, hanem az esti ismétlés. Utóbbi minden este nyerte a sávját és kedden már a 12 százalékos szintet is elérték.

Három olyan produkciója is volt a TV2-nek a múlt héten, amelyek az őszi szezon favoritjainak ígérkeztek. Egyikre se mondanánk, hogy bukás, viszont az eddigi teljesítményüknél azért vérmesebb várakozásai lehettek a csatornának.

Az egyik a Mintaapák, aminek a heti átlaga 9,8 százalékot tett ki, ami 2,3 százalékponttal kevesebb a korábbi heti teljesítményüknél. Mindehhez pedig tegyük hozzá, hogy tavasszal az első évad utolsó hetében 16,2 százalékos átlagot ért el a sorozat.

Az Egyszer volt Budán Bödör Gáspárnak a kritikai visszhangja nagyon rossz volt. Ettől függetlenül még lehet belőle nézett sorozat, hiszen nem mindig vág egybe a kritika és a nézők véleménye.

A Bödörék második epizódját szombaton mutatták be, részben A mi kis falunkkal párhuzamosan, ami azért bátor választás. A Bödörék 13,5 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél, valamint ebből a célcsoportból 160 ezer nézőt vonzott. Ez önmagában még nem is rossz, de azért van 2 „de” is. Az egyik, hogy velük szemben A mi kis falunk ismétlése ennél több nézőt vonzott a 18-49 éveseknél. Mi lesz, ha jönnek az új epizódok A mi kis falunkból? A másik, hogy május elsején az első rész 29 százalékos share-rel és félmilliós nézőszámmal nyitott a 18-49 éveseknél. (A teljes lakosságnál meg 1,2 millióval). Ez még úgy is nagy különbség, ha hozzátesszük, hogy azért május elején még elég rendesen tuningolta a nézőszámokat a koronavírus.

Vasárnap a TV2-s Sztárban sztár együtt futott az RTL-es Álarcos énekes újabb évadának első adásával. A Sztárban sztár a 18-49 éveseknél 206 ezer nézőt vonzott és 13,5 százalékos közönségarányt produkált. Ez 19 ezer nézővel kevesebb és 1,8 százalékponttal rosszabb eredmény a múlt hetinél. A rossz hír viszont számukra az, hogy az Álarcos énekes ennél jobb, 324 ezres nézőszámot hozott össze, 20,9 százalékos share mellett.

Mondjuk még ezzel együtt is a Sztárban sztár volt a TV2 legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél. A teljes lakosságnál viszont már a kedd esti Tények vonzotta a legtöbb (719 ezer) nézőt.

A hét legnézettebb műsora mindkét célcsoportnál az RTL-es Álarcos énekes volt. A műsor a teljes lakosság köréből 797 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

Az RTL Klub és a TV2 műsorain kívül még az M4 Sport Forma-1 közvetítésének sikerült bekerülni a tíz legnézettebb közé. A vasárnap délutáni verseny a 18-49 éveseknél 155 ezer, a teljes lakosságnál 451 ezer nézőt érdekelt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...