A legtöbb szponzor a TV2-n tűnt fel 2020 első félévében, a leggyakrabban építőipari cégek jelentek meg támogatóként.
A televíziók támogatási gyakorlatáról készült legfrissebb – a Médiatanács által elfogadott – NMHH-tanulmány szerint a vizsgált csatornákon 2020 első félévében 64 670 szponzorüzenet jelent meg, a szponzorcégek száma pedig 927-re rúgott. A legnagyobb eléréssel rendelkező televíziók összesen 56 958 szpottal jelentkeztek, közülük a TV2 vonultatta fel a legtöbbet (34 407), majd az RTL Klub (16 096) és a Duna TV (6455) következett a sorban. A legtöbbször – 2061 esetben – az Austrotherm Kft. jelent meg szponzorként, ezt követte a Stavmat Építőanyag Kereskedelmi Kft. 1937 és a Leier Hungaria Kft. 1676 üzenettel. A legtöbb ilyen támogatói megjelenést a TV2 időjárás-jelentésében szerkesztették adásba (16 449), amit a Duna TV Család-barát műsora (3618) és a Hír TV időjárás-jelentése (3293) követett.
A minta állandó szereplői a legnagyobb eléréssel rendelkező országos kereskedelmi televíziók – az RTL Klub, a TV2 –, valamint a közszolgálati Duna TV voltak, mellettük egy-egy hónapig helyet kapott a mintában a Duna World, az M2, az ATV, a Hír TV, a Life TV és a Story4.