- Hirdetés -

Nagy visszatérő nyerte a nézettségi versenyt

|

A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is A mi kis falunk vonzotta múlt héten a legtöbb nézőt. Éles versenyt volt az Álarcos énekes és a Sztárban sztár között. Elkezdett magára találni a Mintaapák, viszont a Bezár a bazár gyengén kezdett.

Múlt héten az RTL Klub százalékpontra ugyanazt a közönségarányt hozta (18-49 évesek, főműsoridő), mint egy héttel korábban, azaz 17,2 százalékot. A TV2 pedig 0,6 százalékponttal kúszott feljebb, így 10,1 százalékos share-rel zárták a hetet.

Hétfőtől szombatig simán nyerte az estéket az RTL Klub. A vasárnapi főműsoridő viszont, ha szűk előnnyel is (16,6% vs. 16,4%), de a TV2-é volt. Azaz a két vezető kereskedelmi csatorna együttes esti közönségaránya vasárnap 33 százalékot tett ki. Manapság már ritka a 30 százalék feletti eredmény. A nyáron, gyengébb napokon a 15 százalékot sem érte el a TV2 és az RTL Klub együttes share-je.

Csoportszinten is behúzta a hetet az RTL Magyarország, 28,9 százalékot produkáltak, a TV2 Csoport 24 százalékos eredményével szemben.

A kereskedelmi tévés NB II-ben a ViacomCBS örülhetett a legjobban a 6,3 százalékos közönségarányának. Az AMC és a Sony csatornái pedig holtversenyt (5,3%-5,3%) hoztak össze.

38. hét / 37. hét / 36. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 17,2% / 17,2% / 16,4%
TV2 – 10,1% / 9,5% / 9,4%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (38. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 7,5% (7%)
Híradó – 17,6% (17,4%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,4% (15,6%)
A Konyhafőnök – 20,2% (20,6%)
Barátok közt ismétlés – 9,1% (10,1%)

TV2
Remények földje – 11,7% (12,6%)
Tények – 14,6% (13,9%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,9% (11,6%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 10,7% (9,4%)
Bezár a bazár – 8,2%
Love Bistro – 8,8% (7%)

20,2 százalékos heti átlaggal búcsúzott a Konyhafőnök, ami ritka jó eredmény egy napi műsortól. A TV2-n a Mintaapák esetében a heti adatoknál növekvő trend látszik. A múlt hetet 141 ezres átlagos nézőszámmal zárták a 18-49 éveseknél, egy héttel korábban ugyanez 126 ezret tett ki. 1,3 százalékponttal a share-jük is erősödött. A Bezár a bazár 8,2 százalékos, azaz nem túl erős közönségaránnyal tért vissza.

A hétvégén is nagy meccsek voltak a két csatorna saját gyártású produkciói között. Az RTL Klubon A mi kis falunk új évadának első része 339 ezres nézettséggel és 23,2 százalékos közönségaránnyal nyitott. A TV2-n a Bödörék 107 ezer nézőt vonzott, 7,8 százalékos közönségarány mellett. Egy héttel korábban a Bödörék még 128 ezres nézettséget és 10,5 százalékos share-t produkált. Elég egyértelmű, hogy merrefelé tart a TV2-s sorozat nézettsége…

Vasárnap kapcsán már írtuk, hogy ha kis különbséggel is, de nyerte az estét a TV2. Azonban a 18-49 éveseknél az RTL-es Álarcos énekes és a TV2-s Sztárban sztár versenyében az előbbi ért el jobb nézőszámot (335 ezer vs. 275 ezer) és közönségarányt (20,9% vs. 17,7%). Azonban az Álarcos énekes műsorideje rövidebb, az utána következő film elejét pedig verte a Sztárban sztár, így tudott összességében jobb főműsoridős share-t felmutatni a TV2.

Teljes lakosságnál egyébként jóval szorosabb volt a két műsor közötti párharc. Az Álarcos énekes 19,3 százalékos, a Sztárban sztár 19,4 százalékos közönségarányt ért el.

A hét legnézettebb műsora a visszatérő A mi kis falunk volt, mind a 18-49 évesek, mind a teljes lakosság körében. A második legnézettebb címet pedig az Álarcos énekes hozta el.

A TV2 legnézettebbjének a Sztárban sztár bizonyult, szintén mindkét nagy célcsoportnál. A Mintaapák erősödését mutatja, hogy a 18-49 éveseknél a csatorna második legjobban teljesítő műsora a sorozat keddi epizódja volt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...