A múlt évben közel 40 milliárd forintos nettó árbevétel mellett 1,2 milliárd forintos adózás előtti eredményt ért el a Magyar RTL Televízió Zrt. A médiavállalat – köszönhetően a reklámpiac erőteljes bővülésének is – jelentős árbevétel-növekedést: több, mint 7 milliárd forintos pluszt könyvelhetett el a tavalyi évben.
Az RTL Magyarország – amibe az RTL Group egyéb magyarországi érdekeltségei is beletartoznak, köztük az M-RTL Zrt. is – szintén jelentős nyereséget könyvelhetett el. A vállalatcsoport 5,1 százalékos hirdetési árbevétel-növekedést ért el, a teljes konszolidált árbevétel pedig a 2018-as évhez képest 6,5 százalékkal 114 millió euróra nőtt. Összességében az RTL Magyarország profitja (EBITDA) a 2018-as 5 millió euróról a duplájára, 10 millió euróra nőtt 2019-ben.
Ami a 2020-as esztendőt illeti: a COVID-19 járvány és az ebből adódó hosszú távú következmények jelenleg pontosan nem előreláthatók. A reklámbevételek kapcsán a társaság jelentős visszaeséssel számol az idei évben.
Az RTL Group 2020 első félévét összegző jelentése alapján az év első felében a hazai televíziós piac a járvány és a bevezetett korlátozások hatására jelentősen csökkent. Ennek eredményeként az RTL Magyarország bevétele 2020 első félévében 9,3%-kal csökkent a 2019-es első félév 54 millió eurójához képest.