- Hirdetés -

Az észrevétlen tanulást segíti a Da Vinci Kids mobilappja

|

- Hirdetés -

A Da Vinci Kids tartalomszolgáltató platform egyedülálló ismeretterjesztő alkalmazással jelentkezik. Pedagógusok által válogatott prémium multimédiás tartalmak, személyre szabhatóság, 6 eszközön használható előfizetés és a 21. században nélkülözhetetlen kompetenciák fejlesztése – ezt kínálja nem csak otthonra, de az osztálytermekbe is a Da Vinci Kids App.

Ha a tablet és okostelefon használata során szeretnénk, ha a gyermek tudása is gyarapodna, akkor érdemes megismerkedni a Da Vinci Kids virtuális világával, melyet az aktuális trendeknek megfelelőn alakítottak ki az 6-12 évesek számára. Ez az a korosztály, amely már úgy nőtt fel, hogy magabiztosan kezeli, és élete részének tekinti a digitális eszközöket. Mivel ők a legfogékonyabbak, fontos, hogy az életkoruknak megfelelő, okosan összeválogatott, minőségi, mégis szórakoztató ismeretterjesztő tartalmakkal találkozzanak, és értelmes válaszokat kapjanak az őket foglalkoztató kérdésekre.

A korosztály médiahasználati szokásait tekintve a multimédiás és a személyre szabható alkalmazások térnyerése figyelhető meg. A gyerekek nem tesznek különbséget az egyes médiatípusok között, ezért az app kialakításakor fontos volt, hogy minden egy helyen legyen elérhető, és minden a láthatatlan tanulást szolgálja. Ezért a Da Vinci Kids appban a felhasználó észrevétlen juthat el egy tudományos műsortól egy stratégiai játékhoz, egy matek kvíztől egy természetfilmhez. Maga fedezheti fel a streamelhető tartalmakat, melyben nagy szerep jut a saját avatárjának, mellyel egyéni élményeket szerezhet a virtuális térben.

A másik fontos személyes jellemző az életkor-specifikusság. Nem általában a korosztálynak megfelelő, hanem a pontos életévnek releváns műsorokat és játékokat válogatnak a fejlesztők a gyerekek számára – mást kap egy 6 éves, mint egy 9 vagy 11 éves felhasználó!

Az app a szórakozáson kívül akár tananyagba integrálva is segíti a világ megismerését, és könnyen követhető kategóriákba rendezve segíti a megfelelő téma kiválasztását. Ezek a felnőtteknek is kiváló mankóként szolgálnak, főleg, ha tanulás kiegészítésre szeretnénk a videókat felhasználni. Hogyan működik a gravitáció? Mik azok a fraktálok? Hány km/h-val fut a leggyorsabb állat? A gyerekek nagy kérdéseire a Da Vinci Kids appban biztos megtaláljuk a választ, legyen szó matematikáról vagy történelemről, fizikáról vagy a képzőművészetről. Emellett kreatív játékok, puzzle, stratégiai, fejtörő, multiplayer játékok is elérhetők.

A gyerekeknek szóló alkalmazások közül a Da Vinci Kids azért egyedülálló, mert kizárólag edukációs jellegű multimédiás tartalmakat kínál, ezek segítségével pedig a gyerekek készségei is fejleszthetők, mint a problémamegoldás, kritikai érzék, kíváncsiság, kódolás, kreativitás vagy akár az érzelmi intelligencia.

Az app motorját házon belül fejlesztették, alapja a díjnyertes Azoomee app volt. A fejlesztés több hónapot vett igénybe, s a streameléstől kezdve a belépési mezőn keresztül a személyre szabott navigáció kialakításáig számos területet érintett.

„A gyerekeknek szóló digitális élmények tapasztalt megalkotói vagyunk, s tudjuk, hogyan lehet maximalizálni a szórakozást, miközben ugyanakkora hangsúlyt fektetünk a tanulás megszerettetésére és a gyerekek fejlesztésére” – mondja Estelle Lloyd, a Da Vinci – Azoomee elnöke. „Olyan komplex, fejlesztő, mégis érdekes edukációs tartalmat hoztunk létre, mely kiváló tanítást segítő program a tanároknak, bárhol, bármikor elérhető játékos ismeretterjesztő tartalom a gyerekeknek, és nem utolsó sorban jó eszköz a szülők kezében a családi élménygyűjtésre. Alapvető azokban a családokban, ahol komolyan veszik a gyermek fejlesztését” – teszi hozzá.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...