Saját OTT streaming szolgáltatást indít a Bloomberg Media november 8-án. A már létező QuickTake márka alatt futó megoldás könnyen érthető, rövid beszámolókat tartalmaz majd számos témában.
A Bloomberg közlése szerint a maga nemében egyedülálló lesz a szolgáltatás, a fő célcsoport pedig az új generációhoz tartozó vezetők, vállalkozók, szakemberek lesznek, és ehhez alkalmazkodva a hagyományostól eltérő formátumokat is használnak majd. A témák között az aktuális történések és üzleti hírek mellett életmód és egészségügyi sztorik is lesznek, a millenniumi generáció igényeinek kiszolgálására.
A QuickTake induláskor 10,5 órányi saját programot kínál majd naponta, míg a fennamradó időt a közösségi platformokra készült tartalmakkal töltik ki. Elérhető lesz a már létező Bloomberg App-on, illetve a jelentős OTT platformokon is. Saját tartalmak lesznek a világszerte működő Bloomberg stúdiókból is, köztük éjszakai hírshow, Off Script néven, illetve egy heti dokumentum sorozat is készül, Storylines címmel.
A QuickTake már létező márka, ami több mint egymillió követővel rendelkezik Twitteren és 430 ezerrel Instagramon. A brand neve eredetileg Tic Toc volt, de a kínai videómegosztó app, a TikTok látványos sikere után átnevezték.