- Hirdetés -

Több díjat is elnyert a SPAR

|

A környezeti fenntarthatóságba való befektetés, a társadalmi ügyekben való részvétel, a rászorulók és a hazai vállalkozások támogatása és a vásárlók igényeit szem előtt tartó, színvonalas kereskedelmi tevékenység egyre hangsúlyosabb szerepet kapnak a SPAR Magyarország életében. A kiskereskedelmi vállalat ezen munkáját ismerték el több díjjal is 2020-ban.

A korábbi évekhez hasonlóan számos rangos díjat nyert a SPAR Magyarország idén ősszel is. A pályázati eredmények a vállalat befektetéseinek és munkájának az egyértelmű visszaigazolását jelentik. A pályamunkák kiíróinak, illetve a bírálóbizottságok döntései is azt mutatják, hogy a természeti környezet megóvása, a szociális gondoskodás, a hazai piac felkarolása, illetve a kiskereskedelem nívójának javítása meghatározó szerepet kell, hogy játszanak a gazdaság felelős szereplőinek az éltében.

„Felelős kereskedelmi nagyvállalatként a SPAR Magyarország már régóta aktív tevékenységet folytat a fenntarthatósággal kapcsolatos ügyek terén. A vásárlóinkat és a partnereinket is bevonjuk számos környezettudatos üzleti kezdeményezésünkbe, társadalmi felelősségvállalási akcióinkkal pedig hozzájárulunk a közösségek problémáinak megoldásához. A szakmai elismerések megmutatják számunkra, hogy jó úton járunk a vásárlók minőségi kiszolgálásában és a hazai piaci szereplők támogatása és felkarolása terén is” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

Az áruházlánc az Effekteam Egyesület Effekt 2030 – A közösségi befektetések díjának Zöld egyensúly és a Jövő gazdasága kategóriáiban a „Vásárlóival együtt tesz a környezet védelméért a SPAR” , illetve a „Hungaricool by SPAR – Magyar termelők piacra jutását segíti a SPAR” programokkal 2020-ban II. helyezést ért el. A „Magyar Máltai Szeretetszolgálat készítménye és termékei a SPAR Magyarország áruházaiban kezdeményezése” című pályamunkát pedig III. helyezéssel ismerték el az Esélyteremtő üzlet kategóriában a kiírók.

A Trade Magazin először hirdette meg idén a Fenntarthatóság Szimbóluma pályázatot, melynek a nyerteseti közé került a kiskereskedelmi vállalat is a „A fenntartható jövő mellett kötelezte el magát a SPAR” című munkájával.

A kiemelkedő promóciós együttműködésért a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin által, illetve az agrárminiszter fővédnökségével alapított Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj szakmai különdíjat kapta meg a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.

A vállalat legújabb INTERSPAR áruháza, mely tavaly nyílt meg Tata városában, megnyerte hipermarket kategóriában a StarStore versenyt, melyet szintén a Trade Magazin szervezett. Az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő dizájnt, a célcsoport igényeivel harmonizáló külső és belső megjelenést, az árubemutatást, a személyzet és a kiszolgálás színvonalát is értékelte többek között a szakmai zsűri.

Fotó: spar.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...