A karantén alatt még fontosabbá vált, hogy egészséges életmódot folytassunk, a BrandMania stábja pedig annak járt utána, mit jelentett ez a nagy márkák számára. A műsor második részében pedig a kommunikációs piac kilátásairól lesz szó.
Alapjaiban forgatta fel az életünket tavasszal a karantén, a járványhelyzetben még fontosabbá vált, hogy egészséges életmódot folytassunk, amihez persze a testmozgás is hozzátartozik. A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy mit jelentett mindez a sporteszközöket és az egészségmegóvást támogató eszközöket forgalmazó márkák számára.
Az RTL Klub magazinműsorának második részében pedig a kommunikációs piacra fókuszál, ahonnan az első félévben óriási összeg tűnt el, most viszont mintha kicsit optimistábbak lennének a vezetők – a BrandManiából pedig kiderül, hogyan látják a helyzetet.
BrandMania ma éjjel 0:20-kor az RTL Klubon. A műsor ismétlését meg lehet nézni szombat délelőtt az RTL Klubon, illetve elérhető az RTLMost.hu-n.