- Hirdetés -

Átírt őszi tervek – interjú Fischer Gáborral

|

Nem lehet külföldön forgatni, nagy stábokat is nehéz mozgatni, hiszen bármikor leállhat egy-egy forgatás – sorolta a járványhelyzet kedvezőtlen hatásait Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója a Marketing&Media magazinnak adott interjúban. Ettől függetlenül számos új és visszatérő produkcióval készültek az őszi szezonra.

– Mennyire más a TV2 őszi szezonja ahhoz képest, mint amit még év elején, a koronavírus érkezése előtt terveztél?

– A járványhelyzet teljesen felülírta az elképzeléseinket. Az őszi műsorkínálaton egyértelműen érződik a tavasz hatása. Nem lehet külföldön forgatni, nagy stábokat is nehéz mozgatni, hiszen ahogy azt láthatjuk, bármikor leállhat egy-egy forgatás. A limitált forgatási lehetőségek miatt döntöttünk úgy, hogy a Bezár a bazár! premierévadát nem a tavaszi szezonban adjuk le, ahol korábban a nézők megszokhatták, hanem eltesszük őszre. Habár az eredményei jóval szerényebbek, mint az első két évadé, jóval erősebb versenykörnyezetben kell helytállnia. Említhetném azt is, hogy a hosszabb gyártást és utómunkát igénylő Séfek séfe helyett egy gyorsabban megvalósítható formátumot kellett találnunk, ezért döntöttünk a Love Bistro mellett, mivel ez augusztus végére el tudott készülni. Az Ázsia Expressz forgatását elhalasztottuk, és a helyére érkezett a programstruktúránkba egy másik reality, a Farm, amelynek a forgatását előre hoztuk a nyárra. A Nicsak, ki vagyok? második évadát pedig nyáron rögzítettük, így nem élőben sugározzuk majd. A Sztárban sztár leszek! helyett pedig ősszel, két év kihagyás után a Sztárban sztár tért vissza a kép-ernyőre.

– A Dancing with the Stars jogainak megvásárlásában miért láttál fantáziát?

– A showműsoroknak kialakult a hagyománya a TV2-n, ebben vagyunk erősek. Azt tudtuk már korábban, hogy több ilyennel is készülünk az idei őszre. A Dancing with the Stars története érdekes, mert évek óta próbálták nekünk eladni a formátumot a tévés vásárokon, de a pitchekig sem jutottunk el a korábbi magyar hasonmás miatt. 2019-ben azonban egy olyan verziót mutatott meg a BBC, amely komolyan modernizált volt a korábban bennünk élő képhez képest. December első napjaiban személyesen is megnéztük a műsor döntőjét Londonban, és ott láttuk, hogy ez már nagyon más ahhoz képest, mint amit korábban láttunk.

– A járványhelyzet egyébként számodra inkább a műsorok gyártása miatt jelent fejtörést, vagy a vártnál alacsonyabb reklámköltésből következően az adásokra fordítható kisebb büdzsé miatt?

– Azt gondolom, hogy ez egy összetett folyamat, ha a reklámbevételek csökkennek, akkor kevesebb pénz jut műsorgyártásra is, emellett pedig nagyon nehéz tervezni, mert a járvány napról napra képes felülírni a terveket. A műsorok leállításának, újraindításának komoly pénzügyi vonzata van, a gyártási folyamatok átszervezése mellett. Egyértelműen látszik, hogy a pandémia egy komoly logisztikai kihívássá vált, és nehéz hosszú távon tervezni, ami pedig elengedhetetlen a sikeres tévézéshez.

Heszler Róbert

Az interjú teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...