Magyarországon eddig példa nélküli együttműködéssel jelentkezik az Absolut és Fluor Tomi: elsőként kerül hazai sztár arca az Absolut vodka limitált csomagolására és debütál Az esték miatt van című videoklip, melyet a Post For Rent készített.
Az Absolut nem kisebb névvel kezdte a művészekkel való együttműködéseinek sorát, mint Andy Warhol és a márka azóta számtalan művésszel: festőkkel, fotósokkal, designerekkel és zenészekkel dolgozott együtt; mindig olyan kollaborációkban, melyek messze túlmutattak az egyszerű reklámokon. Ez azóta is az Absolut Vodka DNS-ének része, megkérdőjelezhetetlen minősége és hitelessége mellett ez a hozzáállás és nyitottság tette naggyá a márkát. A zenei vonalon a nemzetközi együttműködések között mások mellett Jay-Z, Rita Ora, a Swedish House Maffia és Lady Gaga is szerepelnek, de a hazai kollaborációk sora is impozáns.
“Az Absolut mindig is szeretett olyan művészekkel együtt dolgozni, akik merészek, előremutatóak és megosztóak. Akik amellett, hogy tehetségesek, valamilyen módon inspirálnak és egyedi látásmóddal rendelkeznek. Tomiban mindezt megtaláltuk.” – mondta Tóth Rita, az Absolut magyarországi brand menedzsere. “A zenei kollaborációink nagyon sokfélék, mindig a partner személyiségéhez illeszkedve, közösen alakítjuk a projekteket. Ez a Tomival közös együttműködés most azért más, és számunkra is különösen jelentős, mert ez az első alkalom, hogy egy zenész a márkáról írt dalt és az első alkalom, hogy ehhez kapcsolódóan egy limitált csomagolású Absolut Vodka is a piacra kerülhet.”
“Csak akkor vállalok közreműködést egy márkával, ha tetszik és tudok vele azonosulni. Az Absoluttal már túl vagyunk rengeteg fesztivál, koncert és buli élményen, így nem is volt kérdés számomra, hogy ez működhet együtt. Az Absolutban nemcsak a vodkát szeretem, az is tetszik, ahogy a brand bevállalósan kiáll bizonyos dolgok mellett és ahogy ezt teszi.” – mondta Fluor Tomi. “A dal, mint a legtöbb dolog az életemben, az éjszakáknak köszönhető. Nálam tényleg igaz, hogy minden „abszolút az esték miatt van”. A vodka új utakat nyitó kapu lehet két ember között vagy egy társaságban, nagy egymásra találások és barátságok születhetnek ott, ahol felbukkan. Ennek az összetartozásnak az élményét írtam meg ebben a dalban.”
Az együttműködés koncepciója, a limitált egyedi csomagolás és a technikailag és képi világában is izgalmas videó a Post For Rent hazai ügynökségének munkája. Varga-Szilágyi Zsolt, a Post For Rent operatív ügyvezetője elmondta, hogy ez a kampány az Absolut-tal való együttműködésük kezdetével induló, az ügynökség által készített hosszútávú stratégia alaposan előkészített állomása. Ennek a kommunikációs tervnek az egyik eleme az olyan hiteles, brand fit márkanagykövetekkel való együttműködés, mint Fluor Tomi. Már a kezdetektől nagyon fontosnak tartották, hogy az együttműködés keretein belül mind a márkának, mind pedig Tominak a kölcsönös értékteremtés legyen az elsődleges célja. A neonfényben úszó valóság pillanatnyi álomképeit illusztráció erősíti. A csomagolás és a videó képi világa tökéletesen illeszkedik az Absolut 2020/21-es kommunikációs trendjeibe.