- Hirdetés -

Nézettség terén a vasárnap hozott izgalmat

|

A 18-49 éveseknél az Álarcos énekes nyerte a sávját, de Friderikusz Sándor új műsora kikapott a Sztárban sztártól. A hétköznap estéket az RTL Klub, a hétvégét a TV2 nyerte.

Múlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségaránya a 18-49 éveseknél közel egy százalékpontot erősödött, ezzel párhuzamosan a TV2 maradt a 12 százalék körüli heti share-nél. Összességében az RTL Klub nyerte a hetet, de az átlagok egészen eltérő hétköznapi és hétvégi teljesítményt takarnak.

Hétfőtől péntekig továbbra is nagyon jelentős az RTL Klub főműsoridős előnye: 15,4 százalékot tett ki a közönségarányuk, miközben a TV2-é 9,4 százalékot. A hétvégén viszont ismét jobban szerepelt a TV2. A szombat estét fölényesen nyerték 16,7 százalékos share-rel, a 7,8 százalékos közönségarányt elérő RTL Klub előtt. A vasárnapi főműsoridő ennél szorosabb versenyt hozott, de 18,4 százalékos share-rel ezt is nyerte a TV2 a 14,6 százalékos RTL Klub előtt.

Csoportszinten az RTL Magyarország 27,4 százalékos közönségarányt produkált, de a maga 26 százalékával a TV2 Csoport sem sokkal maradt le mögöttük. A nemzetközi csatornaportfóliók versenyét a ViacomCBS nyerte 6 százalékos közönségaránnyal, őket az 5,4 százalékos Sony és az 5 százalékos AMC követte.

44. hét / 43. hét / 42. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,2% / 13,3% / 15,8%
TV2 – 11,9% / 12,1% / 11,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (44. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 8,6% (9,9%)
Híradó – 18,6% (18,6%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,4% (15,8%)
Drága örökösök – 17,3% (17,8%)
Házasodna a gazda – 16,1% (13,7%)
Barátok közt ismétlés – 6,1% (6,1%)

TV2
Remények földje – 10,8% (11,9%)
Tények – 14,7% (14,7%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,5% (12,5%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 11,4% (10,9%)
Bezár a bazár – 8,9% (8,4%)
Újratervezés – 7,6% (7,2%)

Az RTL Klubon múlt héten jelentősen erősödött a Házasodna a gazda. Volt egyébként ennek előjele, hiszen az RTL Moston már a korábbi héten is ez volt a legnézettebb tartalom, de ez igaz az elmúlt hétre is. A társkereső reality átlagos nézőszáma 200 ezerről 233 ezerre nőtt, az átlagos share-je pedig 13,7-ről 16,1 százalékra.

A TV2-n a Mintaapák is erősödött egy kicsit. Az átlagos nézőszámuk 159 ezerről 171 ezerre, a közönségarányuk pedig fél százalékponttal nőtt. Némi javulást a Bezár a bazár is mutatott, de a várakozásokhoz képest ez még mindig szolid eredmény.

Ahogy már említettük, szombat este nagyon jól teljesített a TV2, az RTL Klub pedig kifejezetten gyengén. A TV2-n a Dancing with the Stars 279 ezres nézőszámot produkált a 18-49 éveseknél, ami némi növekedést jelent a korábbi heti 271 ezer nézőhöz képest. A táncos show uralta a műsorsávját, így kikapott az RTL Klub saját gyártású sorozata, az Apatigris is. Nem is kicsit, hiszen mindössze 8,5 százalékos közönségarányt ért el, valamint 133 ezer nézője volt a 18-49 évesek körében. Egy héttel korábban ez a nézőszám még 175 ezret tett ki.

A vasárnap estét is nyerte a TV2, de ezen belül az RTL Klubon futó Álarcos énekes a saját sávjában több nézőt vonzott, mint a Sztárban sztár. Az Álarcos énekes 361 ezer nézőt érdekelt, ami magasabb a korábbi hét 318 ezres nézettségénél. A Sztárban sztár nézőszáma viszont a korábbi 385 ezer után múlt héten 312 ezer volt.

Azonban a Sztárban sztár műsorideje jóval hosszabb volt és átnyúlt az RTL Klub újdonságának, a Friderikusz Sándor által vezetett Életünk története műsoridejébe is, amit meg is vert. Az Életünk története első része 10,3 százalékos share mellett 170 ezer 18-49 éves nézőt szögezett a képernyők elé.

Más produkció áll a 18-49 éves és a teljes lakosságos műsoros toplista élén. A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Klub Álarcos énekese volt a hét legnézettebb műsora (361 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a TV2-s Sztárban sztár (901 ezer nézővel) végzett az élen.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:


A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...