A Modivo 2020/2021-es őszi-téli kampányának fő üzenete az, hogy mindenki megtalálhatja a személyiségét tükröző termékeket. A „Te választásod – minden egy helyen” kampány az első nagy Modivo kampány, amely nemzetközi szinten is elérhető: Bulgáriában, Görögországban, Romániában, Szlovákiában és nem utolsó sorban, Magyarországon.
A márka azzal érvel, hogy a divat sokkal többről szól, mint a ruházat – olyan művészet, amely ötvözi a formatervezést, az építészetet, a kivitelezést és a grafikát. Megmutatja a világnak, hogy kik vagyunk és mivé szeretnénk válni.
A márka különböző testtípusú és bőrszínű modelleket hívott meg az új szezont népszerűsítő együttműködésre. Ahogy azt a kampányvideóban is láthatjuk, a Modivo azt hangsúlyozza, hogy mindannyian különbözőek vagyunk életmódunk vagy természetes ízlésünk szerint, mégis egyesít bennünket a kényelem és az időtakarékosság iránti vágyunk.
A márka a hétköznapitól kezdve egészen az alkalmi eseményekig készített kreatív koncepciókat a vásárlók számára. Megcélozzák a divatot diktálókat, a klasszikusok rajongóit, a bohém kísérletezőket, valamint a vörös szőnyeg sztárjait is.