Részesedést vásárol még idén a Dialogue Creatives digitális ügynökségben az Indamedia Network Zrt., az ügynökség vezető partnere, Starcz Ákos pedig bekerül a cég igazgatóságába.
A Dialogue jelenleg is az Indamedia Network Zrt. stratégiai partnere a natív tartalmak előállítása, valamint a social média menedzsment területén. A tranzakciót követően a felek egyértelmű szándéka, hogy az ügynökség tevékenységét az eddigi piaci profiljának megerősítése mellett bővítse a csoport számára végzett kommunikációs és fejlesztési feladatokkal.
Az elfogadott stratégia másik fontos pillére , hogy a csoporton belül jelentősebb hangsúlyt kap tevékenységek diverzifikációja, valamint a már meglévő szolgáltatások további – piaci irányba történő – fejlesztése – derül ki az Indamedia közleményéből.
Ennek jegyében a közeljövőben az Inda-Labs tevékenysége átalakul és Media Future Zrt. néven a médiapiacnak szánt szoftvereket és szolgáltatásokat értékesítő vállalattá válik, amelynek kialakítása már a következő hetekben elkezdődik. Az Indamedia Network Zrt. célja, hogy a Media Future szolgáltatásait és megoldásait az Indamedia kiadványokon túl egyéb megrendelők is igénybe vegyék majd.
Az Indamedia Network Zrt fenti és a közeljövőben várható további lépéseinek célja, hogy a vállalat csoport erősítse piaci pozícióját, valamint az innovatív hirdetési megoldásokkal és az egyedi termék fejlesztéseivel megőrizze a hazai digitális média piacon betöltött vezető szerepét.