- Hirdetés -

Otthon sem kell lemondanunk a koncertélményről

|

Fokozatosan vezette be felületein megújított arculatát a régió egyik legismertebb kulturális márkája, az idén megnyitásának 15. évfordulóját ünneplő Müpa. Így ma már weboldalukon, illetve minden nyomtatott és online felületükön a megújított logóval és a frissített arculat elemeivel találkozhatnak a látogatók. Az intézmény emellett számtalan kreatív megoldással biztosítja nézőit arról, hogy a kulturális élet a járvány nehézségekkel teli időszakában sem szűnik meg élményt, inspirációt és feltöltődést nyújtani a közönségnek – mindezt legfeljebb új formában és platformokon (is) teszi. Ennek szellemében november 12-én újraindították a tavasszal nagy sikerrel bevezetett Müpa Home sorozatukat, és ingyenes hozzáféréssel, élőben streamelik koncertjeiket.

„Hiszünk abban, hogy a Müpa-élmény határtalan és nem ismer korlátokat, egy intézmény küldetése pedig nem változik egy ilyen rendkívüli időszakban sem. Sőt, pontosan a missziónk az, amely kirajzolja a prioritásokat, a legfontosabb feladatainkat a kulturális életet is alapjaiban megrengető pandémia idején” – hangsúlyozza Káel Csaba, a Müpa vezérigazgatója. Dr. Egri Gábor, az intézmény értékesítési és marketingigazgatója ehhez kapcsolódva úgy fogalmaz: „Az innováció, a megújulás képessége, a folyamatos fejlődés fontos márkaérték a Müpa számára a kezdetektől fogva. Ebben a hazai és a nemzetközi kulturális szektor számára is elképesztő kihívásokat jelentő évben ez az elmúlt másfél évtizedben felhalmozott tudás és a Müpával együtt lélegző, rendkívül lojális, támogató közösség fontossága talán még inkább felértékelődik. A kommunikációs és marketingaktivitásaink középpontjában is ők, a nézőink és művészeink állnak.” A szakember kiemeli, hogy a Müpa számos megoldással, új formátumok fejlesztésével reagált a járványhelyzetre. Az intézmény a tavaszi kényszerű zárvatartás során elsők között nyitotta meg médiatárát, több mint száz koncert, előadás és irodalmi est HD-minőségű felvételét tették elérhetővé, majd elindították a Müpa Home közvetítéssorozatot, amely során az elmúlt évek legsikeresebb előadásait nézhette újra a közönség. A sorozat 14 hete alatt összesen 90 előadást tűztek műsorra, majd szintén a speciális helyzetre reagálva új formátumként elindították a Müpa autós koncertmoziját, kiírták az alkotókat 14 műfajban támogató Müpa Zeneműpályázatot.

A legújabb járványügyi rendelkezések mentén 2020. november 11-től december 10-ig a Müpa is zárva tart, azonban az intézmény a tavaszi rendkívüli helyzethez hasonlóan most sem hagyja magára közönségét. Újra a legnagyszerűbb hazai és külföldi előadókat hozzák el a nézők otthonába: november 12-től ugyanis folytatják nagy sikerű Müpa Home online közvetítéssorozatukat, így gondoskodva arról, hogy közönségük ezekben a nehéz hetekben se maradjon Müpa-élmény és tartalmas kikapcsolódás nélkül. Ráadásul a következő 30 napban egyenesen, a Müpa hangversenyterméből és színházterméből élőben streamelik a fokozott biztonsági intézkedések közepette, nézők nélkül megvalósuló koncerteket.

„Fantasztikus az a bizalom és támogatás, amit a közönségünktől és a nézőinktől kapunk ebben a nehéz évben. Hatalmas rugalmasságot és alkalmazkodókészséget követel tőlünk, marketingszakemberektől is ez a helyzet, hiszen az értékesítés ritmusa és a tervezhető működés keretei is átalakultak, ezt pedig a kommunikációs tevékenységünknek is követnie kell. A világos, transzparens kommunikáció, a márkareleváns megoldások jelentősége most még inkább felerősödik” – foglalja össze Dr. Egri Gábor, kiemelve, hogy a régóta tervezett arculatfrissítés mögött meghúzódó filozófia is új, aktuális jelentésréteggel gazdagodott ebben a speciális helyzetben. A megújított arculat letisztult vonalvezetésében és tipográfiai megoldásaiban is visszaköszönnek a Müpa épületének részletei, emblematikus építészeti megoldásai, amelyek így a „Müpa mint találkozóhely” átalakuló, az online tér felé kiterjesztett gondolatára is reflektálnak. A Müpa az őszi újranyitást bevezető imázskampányában is az intézmény közönségének üzent, köszönetképp az elmúlt hónapokban mutatott kitartásáért és támogatásáért, és a téli időszakra is különleges tartalmakkal készül, több lehetséges forgatókönyv szerint, a járványhelyzet alakulásához igazodva.

A Müpa az elmúlt hónapokban kiemelt figyelmet fordított digitális felületeinek fejlesztésére, hiszen a tartalomszolgáltatás és a közönség gördülékeny tájékoztatása szempontjából is hatalmas a hangsúly az online platformok megfelelő működésén. A Müpa évek óta folyamatosan monitorozza és elemzi a felhasználói szokásokat és igényeket, ezekhez igazítva online felületei szerkezetét. Az arculatváltással tehát természetesen a Müpa weboldala is megújult és frissült, ahol nagyobb hangsúlyt kapnak a Müpa épületének elemei, a honlapot erőteljesebb vizualitás jellemzi. Emellett erősítették a Müpa saját gyártású tartalmainak és közösségimédia-felületeinek jelenlétét az oldalon, és nagy figyelmet fordítanak arra is, hogy a járványhelyzettel kapcsolatos felmerülő kérdésekre is könnyen találjon részletes, érdemi választ a közönség.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...