- Hirdetés -

Trendépítés a biztosításközvetítői piacon: nemzeti értékek és innovatív digitális megjelenés (x)

|

Jelentős átalakuláson ment át az elmúlt tíz évben a Hungarikum Alkusz üzleti stratégiáját tekintve, az idei év pedig a márkaépítésben is új korszakot hozott. Nyártól új, egységes arculattal jelenik meg az ügyfelek és partnerek felé a cégcsoport, valamint elkészült az új márkastratégia is. (x)

Július elsejétől vezette be új arculatát a Hungarikum Alkusz Cégcsoport, amit mind offline, mind online megjelenésében egységesen alkalmaz a társaság 11 tagvállalata és saját alapítványa. A gondos, legapróbb részletekre is kiterjedő tervezésnek köszönhetően létrejött letisztult formai és színvilág egyszerre utal a hagyományokra és a nemzeti értékekre, ugyanakkor jelzi azt is, hogy egy modern gondolkodású, a 21. századi üzleti kihívásokat és ügyféligényeket egyaránt ismerő és azoknak megfelelni képes cégcsoportról van szó. Az arculati elemekben a vállalat megtartotta a nemzeti színeket, ezzel is erősítve a társaság által képviselt értékeket és úgy felel meg a világpiaci trendeknek, hogy közben tükrözi, egy 100 százalékban magyar tulajdonban lévő cégcsoportról van szó.

„Célom, hogy a Hungarikum Alkusz Cégcsoport neve a magyar biztosítás piacon egybeforrjon a minőségi ügyfélkiszolgálással, a trendépítő, innovatív technológiák alkalmazójával, és az alkusztársadalom legerősebb cégcsoportjával. Ezzel összhangban marketing és kommunikációs stratégiánk keretében mindent megteszünk, hogy ügyfeleink és partnereink a legszélesebb körben értesülhessenek a cégcsoportunk által képviselt értékekről, legújabb fejlesztésekről és edukatív, közöségépítő tevékenységekről. Hiszek benne, hogy új megjelenésünkkel mindinkább kifejezhetjük a tradicionális értékeken alapuló, egyben innovativitást, megbízhatóságot és elkötelezettséget szimbolizáló működési modellünket, amiben nap mint nap tevékenykedünk ügyfeleink biztosítási és pénzügyi biztonságának megteremtése érdekében. Meghatározó piaci méretünket pedig méltóan tudjuk képviselni az új, digitális csatornáikon keresztül is” – mondta el Keszthelyi Erik a Hungarikum Alkusz Cégcsoport alapítója és társtulajdonosa.

 

Keszthelyi Erik

Az idei évben a változó piaci környezetre és ügyféligényekre reagálva egy új márkastratégia kidolgozását és megvalósítását is megkezdte a társaság. A feladat komoly kihívást jelent, mivel a biztosításközvetítői szakmai sajátossága, hogy a személyes kapcsolatoknak nagyon nagy jelentősége van, ugyanakkor a 21. századi ügyfelek már elvárják a digitális megoldások alkalmazását is a szolgáltatóktól.

„Az elmúlt hónapokban piaci tapasztalatainkra támaszkodva és szakértő partner bevonásával elkészítettük azt a márkastratégiát, amivel jelentős mértékben növelhetjük majd a márka ismertségét a hazai vállalkozások és a lakosság körében. A célcsoportok, az ő elérésüket szolgáló kampányok megtervezését követően, jövőre már a stratégia megvalósítására fókuszálunk. Azt, hogy minél többen megismerjenek minket, illetve azt, ahogyan mi gondolkodunk a biztosításról azért is tartom nagyon fontosnak, mert céljaink között ott van, hogy szerepet vállaljunk a lakosság pénzügyi edukációjában is. A márkastratégia elkészítésében a DeepInsight ügynökség segítette a cégcsoportot” – tette hozzá Keszthelyi Erik.

Az elmúlt 10 év alatt megvalósított következetes üzleti stratégiának köszönhetően mára, a Hungarikum Alkusz Cégcsoport 11 tagvállalattal, és a társadalmi felelősségvállalás területén aktív szerepet betöltő alapítványával együtt, a hazai biztosítási piac legnagyobb, 100 százalékban magyar tulajdonú biztosításközvetítői cégcsoportja.

A Hungarikum Alkusz Cégcsoportban rejlő erő és a biztosítótársaságokkal kialakított szoros kapcsolatrendszer révén a társaság méltó versenytársa a nemzetközi biztosításközvetítő cégeknek. A vállalati struktúra lehetővé teszi, hogy innovatív megoldásokkal azonnal reagálni tudjanak a piaci és szabályozói környezet kihívásaira. Piackövető magatartás helyett, a trendépítésben hisznek, és folyamatosan keresik azokat az újszerű innovatív megoldásokat, amelyek hozzájárulnak az ügyfelek magas szintű kiszolgálásához.

A tudatos üzleti stratégia és piaci építkezés meghozta a gyümölcsét. A nagyvállalati biztosítási szektor specialistája, a Hungarikum Biztosítási Alkusz Kft. megkapta az Opten Informatikai Kft. által életre hívott „A+ Kiváló válságállóság tanúsítvány 2020.” minősítést. A rangos tanúsítvány tulajdonosa kockázati szempontból a legmegbízhatóbb cégek közé tartozik, stressztűrési képessége pedig gazdasági visszaesés esetén is az átlagnál erősebb. A Hungarikum Alkusz továbbá üzleti kategóriában negyedik alkalommal is MagyarBrands elismerésben részesült. (x)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...