- Hirdetés -

Még érdemes webshopot indítani

|

Komoly szerephez jutott az egyébként is dinamikusan növekvő e-kereskedelem a járvány hatására, ami az előttünk álló hetekben még tovább fokozódhat, a november 11-én életbe lépett kormányintézkedések és a közelgő karácsonyi vásárlási láz következtében. Amelyik cég eddig nem indított webshopot, most még be tudja hozni a lemaradást az ünnepi roham előtt – ehhez adtak tanácsot a K&H, a Shoprenter.hu, valamint a Cápák között üzleti showműsor szakemberei a K&H üzleti tippek online rendezvénysorozat webáruházindítással kapcsolatos eseményén.

A dinamikusan növekvő hazai e-kereskedelmet a járványhelyzet még tovább erősítette. A GKI Digital és az Árukereső.hu adatai is ezt támasztják alá: a járvány első hulláma alatt 50 ezer új online vásárló jelent meg és 2020 első félévében, 34 százalékkal nőtt az összesített e-kereskedelmi forgalom, az előző év azonos időszakához képest. Ezt a trendet igazolja az is, hogy a K&H bankkártyás ügyfelei körében, az idei hónapokban – januártól szeptember végéig – az online bankkártyás vásárlások összege 31 százalékkal magasabb, mint a tavalyi év azonos hónapjaiban. „A november 11-én életbe lépett kormányzati intézkedések valószínűleg további löketet adnak az e-kereskedelemnek: az éttermek bezárása és az üzletek nyitva tartásának korlátozása várhatóan ismét az internetes vásárlásnak fog kedvezni. Ami így kihathat a karácsonyi vásárlásokra is, melyet egyes felmérések szerint, a hazai internetező vásárlók, több mint 40 százaléka intézne szívesen otthona biztonságos kényelméből. Így amelyik cég még nem tette volna meg, minél hamarabb érdemes webáruházat indítania, hogy részese lehessen az e-forgalom bővülésnek” – mondta el Kökény Roland, a Cápák közöttben bemutatkozó vállalkozásokat mentoráló K&H Bank kkv szegmens marketing vezetője. A K&H, a Shoprenter.hu és a Cápák között befektetőinek alábbi tanácsai abban segítenek, hogy mit érdemes átgondolni a jelenlegi pandémiás időszakban annak, aki webáruház indítását tervezi még az év vége előtt:

a vevők igényei szerint rugalmasan alakított kínálat: a járvány következtében a fogyasztók igényei gyorsan és jelentősen módosulhatnak, ezért folyamatosan nyomon kell követni a változásokat. Ha még nem látszik biztosan, hogy mire lesz kereslet, akkor célszerű egy bizonyos, pontosan meghatározott termékkör vagy termékcsalád értékesítésére fókuszálni.

biztonságos fizetési mód alkalmazása: a jelenlegi helyzetben versenyelőnyt jelenthet olyan készpénzmentes fizetési megoldások elérhetővé tétele, mint az online bankkártyás fizetés és az előre utalás. Az elektronikus fizetési megoldások nemcsak kényelmesek és egyre népszerűbbek, de alkalmazásukkal a kereskedők felelősségteljesebbé válnak a fogyasztók szemében.

a vállalkozáshoz igazított webáruház rendszer: a webáruház rendszer kiválasztása során két lehetőség – a bérelhető rendszer vagy a saját webáruház fejlesztés – közül lehet választani. A bérelhető rendszer előnye, hogy költséghatékony, komplex és egyszerűen használható alternatívát nyújt azok számára, akik csak egyszerűbb funkciókat – például tömeges termék feltöltése – szeretnének beépíteni a weboldalba. A saját webáruház készítése ezzel szemben akkor lehet jó megoldás, ha egyedi fejlesztésekre – mint például kalkulátor – lehet szükség.

„Azt gondolom, hogy soha nem volt ilyen nagy jelentősége az internetes kereskedelemnek egy vállalkozás életében, mint manapság. Ám pont emiatt a zaj és a verseny is sokkal erősebb, különösen az év végén! Így ha valaki most akar webáruházat indítani, sokkal fontosabb az, hogy hogyan teszi ezt meg. Most már nincs prognosztizálva a siker, mint ezelőtt 10 évvel” – hangsúlyozta ki Kulcsár István Róbert, a Shoprenter.hu vezető tanácsadója.

„A jelenlegi, gyors reakciót és rugalmasságot igénylő helyzetben különösen fontos, hogy a hazai vállalkozások mindig naprakészek legyenek. Szakmai tudásunkkal ebben szeretnénk őket támogatni, ezért indítottuk el ismét, ezúttal online formában, a K&H üzleti tippek rendezvénysorozatot, ahol eddig a webáruház indítással, az üzleti- és válságtervezéssel és a kockázati tőkebefektetéssel foglalkoztunk. Az eddigi visszajelzések nagyon pozitívak, a vállalkozások szívesen kérdeznek az interaktív alkalmakon, azért, hogy a gyakorlati tanácsokat minél hatékonyabban alkalmazhassák egyénre szabottan, saját maguk is. Az öt alkalomból álló, ingyenes eseménysorozat egyes alkalmaira folyamatosan lehet regisztrálni, ahol többek között szó lesz még a kata adózás jövő évi változásairól, valamint a digitalizált cégvezetés előnyeiről” – tette hozzá Kökény Roland.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...